• Podczas tegorocznych wakacji w naszej walizce nie może zabraknąć espadryli, sukienek w grochy oraz kulotów w motywy kwiatowe – to one reprezentują trendy na lato 2019.• Oprócz najmodniejszych elementów stroju, w trakcie
Informacja prasowaWarszawa, 19 czerwca 2019 r.Lubisz spędzać czas wolny aktywnie? Chętniej na podróżach i zwiedzaniu niż kanapowym relaksie? Jeżeli odkrywanie nowych miejsc ładuje Twoje baterie, sprawdź, o czym nie powiniene
Fundacja Marka Kamińskiego oraz biuro podróży Aslema Tours przygotowały propozycję wyjątkowych wypraw z serii „Podróżuję świadomie”. To nowa inicjatywa realizująca założenia społecznej odpowi
Od początku lutego w sklepie internetowym App Store dostępna jest aplikacja z najnowszą ofertą BeeFree – Summer Heat 2013. Po przebudowanej stronie internetowej oraz nowym fanpage na Facebooku to kolejny krok ku wzmocnieniu postr
Komunikat prasowy 18 LUTEGO 2021Orle Gniazdo Szczyrk dołącza do rodziny Mercure Międzynarodowa sieć hotelowa Accor, światowy lider hotelarstwa, wzbogaca swoje portfolio w górskich miejscowościach wypoczynkowych. Grupa podpisa
Już od połowy czerwca w 20 hotelach w basenie Morza Śródziemnego rozpoczynają działalność wakacyjne kluby Rainbow Tours. W Figloklubach będą prowadzone animacje w języku polskim zarówno dla dzieci jak i dla doro
W raporcie bieżącym nr. 25/2012 z dnia 26.11.2012 Zarząd Rainbow Tours S.A. poinformował, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w październiku 2012 roku wyniosła 33,7 mln
Warszawa, 21 lipca 2020Informacja prasowaNawalne deszcze a susza. Czy Polsce w dalszym ciągu zagraża susza?Zasoby wód powierzchniowych w Polsce wynoszą około 1,6 tys. m3/rok/osobę, podczas gdy średnia dla Europy jest niemal 3
25 maja br. nastąpi oficjalne otwarcie Puławskiego Parku Naukowo–Technologicznego, jednego z największych przedsięwzięć w mieście. Ogrodownia przygotowała projekt zieleni dla tej inwestycji. Zieleń ta występować będzi
Dynamiczne e-maile z personalizowaną ofertą wysyłane przez Rainbow Tours za pośrednictwem systemu SALESmanago marketing automation mają o 310% więcej konwersji niż tradycyjne newslettery sprzedażowe wysyłane masowo do klientó