Tegoroczna oferta grecka zaproponowana przez touroperatora znacznie różni się od ubiegłorocznej. Nowe sprawdzone hotele na wyłączność, bogatsza oferta dla rodzin z dziećmi oraz nowości w objazdówkach mają zachę
Syto?? sensorycznie specyficzna to trudno brzmi?ce zjawisko, które jest jednym z powodów naszego wi?kszego ni? zwykle apetytu, jaki obserwujemy jedz?c poza domem. Spotykamy si? z nim m.in. podczas naszych wakacyjnych wyjazdów. Szwed
Warszawa, 21 lipca 2020Informacja prasowaNawalne deszcze a susza. Czy Polsce w dalszym ciągu zagraża susza?Zasoby wód powierzchniowych w Polsce wynoszą około 1,6 tys. m3/rok/osobę, podczas gdy średnia dla Europy jest niemal 3
W raporcie bieżącym nr 22/2012 z dnia 25.09.2012 Zarząd Rainbow Tours S.A. poinformował, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w miesiącu sierpniu 2012 r. wyniosła 106,7
Kraków, 30 lipca 2019 r. Informacja prasowaWakacyjna etykieta – jak robić to dobrze?Opowieści o kiełbasie i jajkach na twardo w pociągach wpisały się już w historię podróży na wakacje i wydawałoby się, że wszyscy wyc
Już co dziesiąta osoba decydująca się na zagraniczny kurs językowy wybiera możliwość nauki z całą rodziną. Tego rodzaju szkolenia mogą z powodzeniem zastąpić standardowe wyjazdy turystyczne.Wielomiesięczne kursy w polsk
W grudniu tego roku po raz jedenasty odbył się konkurs Teleinfo 100 na najlepiej zinformatyzowane firmy i instytucje w Polsce. Biuro podróży Sky Club zostało wyróżnione w kategorii małych i średnich przedsiębiorst
Qtravel Blog ogłasza konkurs na najciekawiej zaplanowany, kilkudniowy pobyt w jednej z europejskich metropolii. Zapraszamy wszystkich podróżników do opisania swoich wymarzonych podróży, lub tych, które już udało im się zreali
Itaka i TUI – z tymi biurami podróży Polacy chcą planować swoje urlopy. Wynika tak z 12. edycji badania European Trusted Brands, przeprowadzonego przez Reader’s Digest. Aż 1/5 respondentów wybrała biuro
30 marca w Rainbow Tours ruszyła kampania pod nazwą „Kolorowe tygodnie”. Każdy z tygodni poświęcony jest innym kierunkom wakacyjnym z oferty Lato 2013, którym odpowiadają różne kolory użyte w kampanii. Na wybrane wczasy i