30 marca w Rainbow Tours ruszyła kampania pod nazwą „Kolorowe tygodnie”. Każdy z tygodni poświęcony jest innym kierunkom wakacyjnym z oferty Lato 2013, którym odpowiadają róż
Informacja prasowa Trębki Nowe, 6 czerwca 2018 Dwór Złotopolska Dolina w Trębkach Nowych pod Warszawą, który na swoje przyjęcie weselne wybrali m.in. Anna i Robert […]
Nawet w lutym pośród urlopowiczów spotkać można nie tylko fanów białego szaleństwa, ale także tych, którzy zdecydowanie bardziej cenią sobie wyższe temperatury. Spora część turystów wybierze „wakacje pod palmą”, a
Aby uczcić 10. rocznicę zamachów z 11. września 2001 r. firma Viacom we współpracy z MyGoodDeed i HandsOn Network rozpoczęła kampanię mającą zachęcić Amerykanów do […]
W raporcie bieżącym nr 22/2012 z dnia 25.09.2012 Zarząd Rainbow Tours S.A. poinformował, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w miesiącu sierpniu 2012 r. wyniosła 106,7
Łódź, 23 stycznia 2018 Informacja prasowa Ferie w domu? Kilka pomysłów na dobrze spędzony czas Tylko nieco ponad 6 procent uczniów wyjechało na ferie zimowe […]
Informacja prasowa Gdynia, 7 października 2019 r. Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia Centrum Mercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocal Już w najbliższą środę, 9 […]
Materiały prasowe, lipiec 2019 r. Wakacyjne podróże tylko z OCHNIK! Lato inspiruje do długo wyczekiwanych podróży, weekendowych eskapad i spontanicznych wyjazdów w nieznane. Zanim wyruszycie […]
Zbliża się lato – okres wakacji, urlopów i wyjazdów. Wielu rodziców zaplanowało już wypoczynek dla swoich dzieci, które po rozdaniu świadectw wyjadą na kolonie i obozy. O co warto zadbać,
15 maja 2012 wraz z ukazaniem się katalogu Zima/ Egzotyka 2012/13 odbyła się premiera kwartalnika wydawanego przez Rainbow Tours pod nazwą „Morze Wakacji”. To 60 stron niezwykłych inspiracji podróżniczych, pora