Sprzedaż oferty z katalogu Zima/Egzotyka 2012/13 nabiera tempa. Na dzień 31 lipca rezerwacji dokonało prawie 5700 osób, z czego większość wybrała ofertę egzotyczną. Wartość przedsprzedaży to ok. 35 mln zł. Rainbow T
11 marca 2013 roku wystartowała kampania telewizyjna porównywarki ofert turystycznych KAYAK. Telewizyjne spoty reklamowe to kolejny etap działań promocyjnych marki KAYAK w Polsce. …
Bez pieniędzy, kart płatniczych, dokumentów i telefonu, często możliwości porozumienia się w języku kraju, w którym jest się gościem – to może przydarzyć się każdemu podróżującemu. Nawet najlepiej zaplanowany wyjazd
Syto?? sensorycznie specyficzna to trudno brzmi?ce zjawisko, które jest jednym z powodów naszego wi?kszego ni? zwykle apetytu, jaki obserwujemy jedz?c poza domem. Spotykamy si? z nim m.in. podczas naszych wakacyjnych wyjazdów. Szwed
Rodzinna majówka – co przyda się podczas podróżyWyprawa Szlakiem Orlich Gniazd i podziwianie największych atrakcji Wyżyny Krakowsko-Częstochowskiej, zwiedzanie zamków na Warmii i Mazurach, a może rodzinna wyprawa Szlakiem �
Czwarta edycja „Świeć Się z ENERGĄ”, plebiscytu na najpiękniejsze iluminacje świąteczne miast wkracza w decydującą fazę etapu wojewódzkiego! W swoich regionach w świątecznej zabawie prowadzi m.in. Szczecin, Rzeszów, W
Materiały prasowe, lipiec 2019 r.Wakacyjne podróże tylko z OCHNIK!Lato inspiruje do długo wyczekiwanych podróży, weekendowych eskapadi spontanicznych wyjazdów w nieznane. Zanim wyruszycie w drogę, sprawdźcie bogatą ofert�
Na polskim rynku debiutuje KAYAK – wiodąca wyszukiwarka turystyczna, dzięki której można porównać setki ofert i cen biletów lotniczych, hoteli oraz innych produktów i usług turystycznych. Przedstawiciele KAYAK mają konkretn
30 marca w Rainbow Tours ruszyła kampania pod nazwą „Kolorowe tygodnie”. Każdy z tygodni poświęcony jest innym kierunkom wakacyjnym z oferty Lato 2013, którym odpowiadają różne kolory użyte w kampanii. Na wybrane wczasy i
Turniej o Puchar Burmistrza Dzielnicy Wawer to pierwszy wspólny projekt Centrum Konferencyjno-Szkoleniowego BOSS i Fundacji Akademii Piłkarskiej Legii Warszawa. Rozpoczęta w lipcu współpraca ma popularyzować sport oraz zasady fa