11 marca 2013 roku wystartowała kampania telewizyjna porównywarki ofert turystycznych KAYAK. Telewizyjne spoty reklamowe to kolejny etap działań promocyjnych marki KAYAK w Polsce. …
Informacja prasowaWarszawa, 23 lipca 2019 r.Co spakować w jednodniową podróż?Wyjazd na wycieczkę to mnóstwo zabawy, nawet jeśli planujemy tylko jednodniowy wyjazd.W jeden dzień możemy wybrać się na długi spacer po okoli
Rainbow Tours wydał kolejny, drugi numer podróżniczego kwartalnika „Morze Wakacji”. Tak jak w numerze premierowym czytelnik znajdzie wiele cennych wskazówek, porad oraz inspiracji. Magazyn jest bezpłatny, a będzie go można z
W czerwcu tego roku mija 15 lat od momentu zorganizowania pierwszych wyjazdów do Chorwacji. Oferta touroperatora przez ten czas znacznie się zmieniła. Na początku były to głównie programy wypoczynkowe z dojazdem wła
Pierwszy kwartał turystyczno-hotelarskiej spółki INTERFERIE firma zamknęła ze średnią frekwencją w ośrodkach w wysokości 49 proc., 6 mln 997 tys. zł przychodów ze sprzedaży oraz zyskiem netto w kwocie 610 tys.
Informacja prasowaWarszawa, 10 lutego 2020 r.Ostatni moment oferty First Minute na wakacje twojego dziecka!W czasie, gdy ostatnie województwa rozpoczynają ferie zimowe warto już pomyśleć nad planem na lato i zapewnić swoim poc
Coraz więcej Polaków deklaruje chęć „ucieczki” przed Mistrzostwami Europy w piłce nożnej. Biura podróży szacują, że liczba osób, które w tym czasie wyjadą, wzrośnie o 30 proc. Gdzie jednak udadzą się ci, których bl
W skonsolidowanym raporcie kwartalnym opublikowanym 14.11.2012 Rainbow Tours podsumował swoje wyniki. Przychody ze sprzedaży osiągnięte przez całą Grupę Kapitałową wyniosły 522,2 mln złotych i są wyższe od analogicznego ok
Syto?? sensorycznie specyficzna to trudno brzmi?ce zjawisko, które jest jednym z powodów naszego wi?kszego ni? zwykle apetytu, jaki obserwujemy jedz?c poza domem. Spotykamy si? z nim m.in. podczas naszych wakacyjnych wyjazdów. Szwed
Biuro podróży Rainbow Tours, jako pierwsze wśród największych touroperatorów, rozpoczęło promocję oferty Lato 2013. Przygotowana przez Fat Baby na zlecenie Rainbow Tours kampania ma na celu prezentację zalet różnorodnej ofe