Macie ochotę zaszaleć? Musicie się śpieszyć, tegoroczny karnawał jest stosunkowo krótki. Kończy się już 12 lutego. I chociaż Rio de Janeiro niezmienne pozostaje stolicą karnawałowych szaleństw, warto przyjrzeć się takż
Rainbow Tours wydał kolejny, drugi numer podróżniczego kwartalnika „Morze Wakacji”. Tak jak w numerze premierowym czytelnik znajdzie wiele cennych wskazówek, porad oraz inspiracji. Magazyn jest bezpłatny, a będzie go można z
Zbliżające się święta Wielkanocne to doskonały czas, aby wypocząć i naładować baterie przed latem. Wiele osób, planując nadchodzące dni, myśli o świątecznym lenistwie, zupełnie zapominając o ruchu. Warto to zmienić i
Sierpniowe badanie Instytutu Homo Homini dotyczące sposobu korzystania z transportu lotniczego dowodziło, że Polacy latają chętnie i chcą w ten sposób podróżować częściej. Miastem, które odwiedziliby najchętniej, był Par
Pierwszy kwartał turystyczno-hotelarskiej spółki INTERFERIE firma zamknęła ze średnią frekwencją w ośrodkach w wysokości 49 proc., 6 mln 997 tys. zł przychodów ze sprzedaży oraz zyskiem netto w kwocie 610 tys.
Informacja prasowa: DiamantPaździernik 2017Kolorowe i aromatyczne śniadanie to najlepszy sposób na dobre rozpoczęcie dnia! Amerykańskie naleśniki, czyli pancakes to pyszna alternatywna dla tradycyjnego śniadania. Proste w przy
Informacja prasowaWarszawa, 15 lutego 2021 r.Rozpoczynająca się od dziś promocja First Moment, liczne zniżki cenowe, a także ochrona Klientów przed skutkami niespodziewanej kwarantanny – z tego wszystkiego można skorzystać
W raporcie bieżącym nr 22/2012 z dnia 25.09.2012 Zarząd Rainbow Tours S.A. poinformował, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w miesiącu sierpniu 2012 r. wyniosła 106,7
Informacja prasowa29 maja 2019, WarszawaLetnie wyjazdy kojarzą nam się ze swobodą, wolnością, lekkością – także w kwestii ubrań. W wakacyjnej walizce najczęściej znajdziemy zwiewne sukienki i spódnice, szorty, koszu
Itaka i TUI – z tymi biurami podróży Polacy chcą planować swoje urlopy. Wynika tak z 12. edycji badania European Trusted Brands, przeprowadzonego przez Reader’s Digest. Aż 1/5 respondentów wybrała biuro