Kraków, 16 lipca 2019 r. Informacja prasowaJak wykorzystać różnice kulturowe, aby pokazać gościom gościnność?Nowe kierunki lotów do Polski są szansą dla rozwoju turystyki. W 2019 zainaugurowane zostało połączenie Duba
Myśląc o górach oczami wyobraźni widzimy przede wszystkim bajeczne krajobrazy. Tymczasem rejony położone wysoko ponad poziomem morza wyróżnia znacznie więcej, niż tylko malownicza rzeźba terenu. Nietypowe położenie geograf
Skład apteczki uzależniamy od charakteru wyjazdu, miejsca gdzie spędzamy wakacje, zagrożeń, których możemy się tam spodziewać oraz dostępności leków na miejscu. Jednak bez względu na stan naszego zdrowia czy de
Fundacja Marka Kamińskiego oraz biuro podróży Aslema Tours przygotowały propozycję wyjątkowych wypraw z serii „Podróżuję świadomie”. To nowa inicjatywa realizująca założenia społecznej odpowi
W grudniu tego roku po raz jedenasty odbył się konkurs Teleinfo 100 na najlepiej zinformatyzowane firmy i instytucje w Polsce. Biuro podróży Sky Club zostało wyróżnione w kategorii małych i średnich przedsiębiorst
15 maja 2012 wraz z ukazaniem się katalogu Zima/ Egzotyka 2012/13 odbyła się premiera kwartalnika wydawanego przez Rainbow Tours pod nazwą „Morze Wakacji”. To 60 stron niezwykłych inspiracji podróżniczych, pora
7 lutego 2018 r.Komunikat prasowySzczęśliwego Chińskiego Nowego Roku… w DubajuKto nie chciałby świętować Sylwestra dwukrotnie? Ponad 1,3 mld mieszkańców globu szykuje się do hucznych obchodów chińskiego nowego roku. T
Już co dziesiąta osoba decydująca się na zagraniczny kurs językowy wybiera możliwość nauki z całą rodziną. Tego rodzaju szkolenia mogą z powodzeniem zastąpić standardowe wyjazdy turystyczne.Wielomiesięczne kursy w polsk
Kraków, 23 grudnia 2019 r. Informacja prasowaWyjątkowa mapa miasta w krakowskim hotelu!Jedyna w swoim rodzaju mapa pojawiła się na ścianie hotelu Mercure Kraków Stare Miasto. Jest ona odpowiedzią na mocno rozwijający się tr
30 marca w Rainbow Tours ruszyła kampania pod nazwą „Kolorowe tygodnie”. Każdy z tygodni poświęcony jest innym kierunkom wakacyjnym z oferty Lato 2013, którym odpowiadają różne kolory użyte w kampanii. Na wybrane wczasy i