Zbliża się lato – okres wakacji, urlopów i wyjazdów. Wielu rodziców zaplanowało już wypoczynek dla swoich dzieci, które po rozdaniu świadectw wyjadą na kolonie i obozy. O co warto zadbać,
W raporcie bieżącym nr. 25/2012 z dnia 26.11.2012 Zarząd Rainbow Tours S.A. poinformował, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w październiku 2012 roku wyniosła 33,7 mln
Ferie zimowe to czas szczególnie intensywnego białego szaleństwa. Wysyłasz dziecko na zimowisko lub choćby zimę w mieście? Pamiętaj o tym, by je odpowiednio przygotować i zaopatrzyć. Odpowiedni ekwipunek pozwoli mu zdrowo i b
Europejskie Mistrzostwa w Piłce Nożnej dobiegły już końca, więc może warto zastanowić się nad wakacyjnymi planami? Dla tych, którzy nie chcą się rozstawać ze sportowymi emocjami i adrenaliną oraz nie zamierzają sp�
Zwolennicy jazdy na nartach i snowboardzie doczekali się wreszcie prawdziwej zimy. Biorąc pod uwagę pogodę za oknem i rozpoczynające się dwutygodniowe zimowe ferie w szkołach możemy być pewni, że poza stokami oblegane będą
Materiał prasowy, 23.07.2020Sąsiad sąsiadowi (i wspólnocie) wilkiem, czyli kiedy niewielki konflikt przeradza się w wojnę sądową i dlaczego mediacje pozwalają jej uniknąćJest pierwsza dekada nowego tysiąclecia. Spór mię
B&B Hotels Polska wzmacnia swój dział rozwoju Sieć hoteli B&B posiada już swoje obiekty w Warszawie, Wrocławiu, Toruniu, Łodzi, Katowicach i Krakowie. Zarząd spółki pracuje jednak wytrwale nad poszerzeniem oferty
Rainbow Tours odnotowuje sukces przedsprzedaży swojej oferty na lato 2013. Na dzień dzisiejszy z wakacyjnych propozycji skorzysta już prawie 15 tysięcy osób, które dokonały rezerwacji w sieci sprzedaży na terenie całego kraju,
30 marca w Rainbow Tours ruszyła kampania pod nazwą „Kolorowe tygodnie”. Każdy z tygodni poświęcony jest innym kierunkom wakacyjnym z oferty Lato 2013, którym odpowiadają różne kolory użyte w kampanii. Na wybrane wczasy i
Rainbow Tours wydał właśnie katalog Narty/ Sylwester –„Ale Jazda/ Ale Impreza” 2012/2013. Oferta jest dostępna w sieci sprzedaży, na stronie www oraz w call center. Touroperator przygotował rabaty nawet do 25% oraz gwarancj