Rainbow Tours sukcesywnie podnosi jakość obsługi klienta, poprawia znajomość oferty produktowej wśród sprzedawców oraz stale dokształca pilotów i rezydentów. Pomóc maja w tym szkolenia wewnętr
Nawet w lutym pośród urlopowiczów spotkać można nie tylko fanów białego szaleństwa, ale także tych, którzy zdecydowanie bardziej cenią sobie wyższe temperatury. Spora część turystów wybierze „wakacje pod palmą”, a
Warszawa, 20 czerwca 2018r.Georges Bizet, Edith Piaf czy Jaques Offenbach… najpiękniejsze arie francuskich kompozytorów i najbardziej znane melodie przenoszące słuchaczy w klimat malowniczych ulic Paryża, to w tym roku przepis
W raporcie bieżącym numer 28/2012 Zarząd Rainbow Tours S.A. poinformował, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w listopadzie 2012 r. wyniosła 24,9 mln PLN, co w porównan
W sierpniu 2013 r. w Krakowie otwarto hotel sieci PURO – jeden z najnowocześniejszych obiektów noclegowych w Polsce i tej części Europy, w udany sposób łączący oryginalny design z przyjazną technologią. Tablety GALAXY Tab 2
Marka Mondrian wkracza do Europy – Grupa Accor umacnia pozycję lidera na kontynencie Komunikat prasowy15 stycznia 2019 r. Grupa Accor właśnie przekroczyła symboliczny kamień milowy, otwierając swój trzytysięczny hotel w Eu
Kraków, 30 lipca 2019 r. Informacja prasowaWakacyjna etykieta – jak robić to dobrze?Opowieści o kiełbasie i jajkach na twardo w pociągach wpisały się już w historię podróży na wakacje i wydawałoby się, że wszyscy wyc
W raporcie bieżącym nr 22/2012 z dnia 25.09.2012 Zarząd Rainbow Tours S.A. poinformował, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w miesiącu sierpniu 2012 r. wyniosła 106,7
Informacja prasowa 27 listopada 2017 r.Polskie zwyczaje świąteczne – czego nie znajdziemy u naszych sąsiadów?Kolacja wigilijna w rodzinnym gronie, uroczysty obiad w restauracji czy posiłek spożywany po powrocie z pasterki?
Ecco Holiday masowo anuluje wycieczki zarezerwowane przez klientów w ramach zimowych promocji. Klienci czują się oszukani, a agenci ponoszą koszty związane ze zwrotem prowizji. Z kolei inni organizatorzy walczą o tych, kt&o