W raporcie bieżącym numer 9/2013 Zarząd Rainbow Tours S.A. poinformował, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w lutym 2013 r. wyniosła 35,5 mln złotych, co w porównaniu
Myśląc o górach oczami wyobraźni widzimy przede wszystkim bajeczne krajobrazy. Tymczasem rejony położone wysoko ponad poziomem morza wyróżnia znacznie więcej, niż tylko malownicza rzeźba terenu. Nietypowe położenie geograf
Rozpoczęta w 2006 r. współpraca między Best Western a firmą Harley-Davidson rozszerza się z Ameryki Północnej na cały świat. W związku ze 110. rocznicą powstania legendarnego producenta motocykli sieć przygotowała specjal
Terma Bania – jedna z najpoważniejszych i najdroższych inwestycji na Podhalu – po roku funkcjonowania wciąż się rozbudowuje. Otwarta została specjalna strefa kąpieli słonecznych, jako pierwszy etap rozbudowy strefy zewnętr
Rabaty nawet do 23 procent, szeroka oferta oraz wiele nowości przyczyniły się między innymi do sukcesu sprzedaży oferty sylwestrowej Rainbow Tours. W tym sezonie po raz pierwszy zaproponowano Uzbekistan, Berlin oraz Ma
Rozpoczął się ogólnopolski finałowy etap akcji „Świeć Się z ENERGĄ”, plebiscytu na najpiękniejsze miejskie iluminacje świąteczne. Znalazło się w nim 16 miejscowości, które uzyskały najwięcej głosów internautów
Lato w mieście? Już od dawna przestało kojarzyć się z nudą, za to Warszawa staje się rajem dla tych, którzy szukają wrażeń po 8-godzinnych zmaganiach z obcisłą garsonką w biurze. Wystarczy korzystać z ułatwień, które
Informacja prasowaWarszawa, 2 marca 2020 r.Bambusowe karty do pokoi w Mercure Gdynia CentrumHotel przyjazny dla środowiskaHotel Mercure Gdynia Centrum zastąpił plastikowe karty do pokoi bambusowymi. Rozwiązanie jest częścią
Pierwszy kwartał turystyczno-hotelarskiej spółki INTERFERIE firma zamknęła ze średnią frekwencją w ośrodkach w wysokości 49 proc., 6 mln 997 tys. zł przychodów ze sprzedaży oraz zyskiem netto w kwocie 610 tys.
Firma Rossmann, ruszyła z nową proekologiczną akcją, zachęca Klientów do zakupu specjalnych świeczek w kształcie pnia drzewa. Przy współpracy z WWF Polska lider rynku chemiczno-kosmetycznego zaangażował si