W raporcie bieżącym nr. 25/2012 z dnia 26.11.2012 Zarząd Rainbow Tours S.A. poinformował, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w październiku 2012 roku wyniosła 33,7 mln
Ferie zimowe to czas szczególnie intensywnego białego szaleństwa. Wysyłasz dziecko na zimowisko lub choćby zimę w mieście? Pamiętaj o tym, by je odpowiednio przygotować i zaopatrzyć. Odpowiedni ekwipunek pozwoli mu zdrowo i b
Jeśli urlop, to tylko do it yourself! Trend podróży organizowanych na własną rękę kształtuje się już od kilku lat i w dalszym ciągu zdobywa rzeszę entuzjastów. Latamy coraz częściej i coraz dalej, i wszystko wskazuje na
11 marca 2013 roku wystartowała kampania telewizyjna porównywarki ofert turystycznych KAYAK. Telewizyjne spoty reklamowe to kolejny etap działań promocyjnych marki KAYAK w Polsce. …
Już od połowy czerwca w 20 hotelach w basenie Morza Śródziemnego rozpoczynają działalność wakacyjne kluby Rainbow Tours. W Figloklubach będą prowadzone animacje w języku polskim zarówno dla dzieci jak i dla doro
Informacja prasowaWarszawa, 6.02.2017BUKOVINA Resort zaprasza na 10. edycję zawodów polo na śniegu w Tatrach!W dniach 9-12 lutego b.r. odbędzie się dziesiąta, jubileuszowa edycja turnieju BUKOVINA POLO SNOW MASTERS. W zimowej
Gruzja to nowe odkrycie polskich touroperatorów. Biuro Itaka przygotowało na nadchodzący sezon aż 10 różnych propozycji wycieczek do Gruzji. Połowa z nich to oferty wypoczynku w wysokiej klasy hotelach w kurorcie Batumi. Szeroka
Warszawa, 20 czerwca 2018r.Georges Bizet, Edith Piaf czy Jaques Offenbach… najpiękniejsze arie francuskich kompozytorów i najbardziej znane melodie przenoszące słuchaczy w klimat malowniczych ulic Paryża, to w tym roku przepis
Sky Club, organizator imprez turystycznych Grupy Triada, rozpoczął sprzedaż wycieczek z nowej oferty marki Triada – Zwiedzanie 2012. Znalazło się w niej ponad 30 krajów oraz 53 imprezy autokarowe i samolotowe, w tym n
Ecco Holiday masowo anuluje wycieczki zarezerwowane przez klientów w ramach zimowych promocji. Klienci czują się oszukani, a agenci ponoszą koszty związane ze zwrotem prowizji. Z kolei inni organizatorzy walczą o tych, kt&o