Dwójka blogerów podróżniczych postanowiła wysłać telefon Samsung GALAXY S II w podróż dookoła świata. Przekazywany z rąk do rąk kolejnych osób ma okrążyć kulę ziemską, zebrać materiał filmowy, ale też regularnie i
W sierpniu 2013 r. w Krakowie otwarto hotel sieci PURO – jeden z najnowocześniejszych obiektów noclegowych w Polsce i tej części Europy, w udany sposób łączący oryginalny design z przyjazną technologią. Tablety GALAXY Tab 2
W dniach 3-5 października w Warszawie odbędą się V Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2012, których głównym sponsorem jest firma Samsung. Na imprezie tej, podobnie jak na poznańskich targach Invest-Hotel 2012,
Informacja prasowaWarszawa, 12 lutego 2020 r.Zajęcia dodatkowe, aktywne spędzanie wspólnego czasu, edukacja od najmłodszych lat – tak rodzice starają się zaszczepić w swoich dzieciach pasję. Mnogość dostępnych zaintereso
Warszawa, 31 maja 2019r. IBIS MUSIC: Z KRAKOWA NA SZIGET FESTIVAL 2019?W czwartek, 30 maja, na scenie hotelu ibis Kraków Centrum wystąpiły dwa obiecujące zespoły polskiej sceny muzycznej: Bluszcz i So Flow. Koncert to el
Biuro podróży Rainbow Tours, jako pierwsze wśród największych touroperatorów, rozpoczęło promocję oferty Lato 2013. Przygotowana przez Fat Baby na zlecenie Rainbow Tours kampania ma na celu prezentację zalet różnorodnej ofe
POKÓJ MARATOŃSKI W NOVOTEL GDAŃSK CENTRUMSportowy Guest Experience Zespół Novotel Gdańsk Centrum po raz kolejny kreatywnie rozwija ideę guest experience. Hotel przygotował specjalny Pokój Maratoński dedykowany uczestnikom
Turniej o Puchar Burmistrza Dzielnicy Wawer to pierwszy wspólny projekt Centrum Konferencyjno-Szkoleniowego BOSS i Fundacji Akademii Piłkarskiej Legii Warszawa. Rozpoczęta w lipcu współpraca ma popularyzować sport oraz zasady fa
Dni Otwarte dla kandydatów już 19 stycznia w Warszawie i 25 stycznia w GdańskuWarszawa, 15 stycznia 2013 r. – Emirates, jedne z najszybciej rozwijających się linii lotniczych na świecie, organizują dni otwarte dla kandydatów
Pierwszy kwartał turystyczno-hotelarskiej spółki INTERFERIE firma zamknęła ze średnią frekwencją w ośrodkach w wysokości 49 proc., 6 mln 997 tys. zł przychodów ze sprzedaży oraz zyskiem netto w kwocie 610 tys.