Organizując zagraniczną podróż, trzeba najpierw sprawdzić, na jakich zasadach można przebywać w docelowym kraju. W niektórych państwach turystom wystarczy tylko paszport, a niekiedy potrzebna jest wiza. Jak długo można z nie
Na początku przyszłego roku portfolio Best Western w Polsce wzbogaci się o kolejny, szósty już obiekt o podwyższonym standardzie. Prace wykończeniowe w BEST WESTERN PLUS Q Hotel Wrocław właśnie dobiegają końca. Oficjalne ot
Zbliżają się wakacje – uważaj na drodze!Latem ponad 60 procent Polaków wyrusza na wakacje własnymi samochodami. Wzmożony ruch i paradoksalnie świetne warunki atmosferyczne przyczyniają się do zwiększonej liczby wypadków
Fundacja BGŻ dołączyła do grona partnerów wspierających Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego. Fundacja kontynuuje zaangażowanie społeczne Banku BGŻ, który od lat promuje rowerze bezpieczeństwo na drodze.
Pierwszy kwartał turystyczno-hotelarskiej spółki INTERFERIE firma zamknęła ze średnią frekwencją w ośrodkach w wysokości 49 proc., 6 mln 997 tys. zł przychodów ze sprzedaży oraz zyskiem netto w kwocie 610 tys.
Urlop poza miesiącami letnimi kojarzy się zazwyczaj z ośnieżonymi stokami, a jeśli z morzem – to tylko w ciepłych krajach. Większość Polaków zna Bałtyk jedynie z sezonu letniego, a o jesienno-zimowych atrakcjach nad polski
Ecco Holiday, GTI, Itaka, Bee Free – organizatorzy, którzy dotychczas sprzedawali wyłącznie wyjazdy wypoczynkowe i wycieczki objazdowe w sezonie Zima 2012/2013 wprowadzają do swojej oferty wyjazdy narciarskie. Czy touroperatorzy
Dolar niezupełnie upadłyautorem artykułu jest Bartosz StawiarskiOd czasu swojej rekordowej siły z 2000 r. dolar stracił względem euro połowę wartości, natomiast względem złotówki deprecjacja sięga 55 proc. Za znaczną cz
Hotel Brant dołącza do rodziny hoteli MercureAccor, globalny lider hotelarstwa i rozszerzonej gościnności, rozbudowuje portfolio marki Mercure w Polsce. Grupa podpisała umowę franczyzy z właścicielem Hotelu Brant Warszawa Wią
Biuro podróży Rainbow Tours, jako pierwsze wśród największych touroperatorów, rozpoczęło promocję oferty Lato 2013. Przygotowana przez Fat Baby na zlecenie Rainbow Tours kampania ma na celu prezentację zalet różnorodnej ofe