Na tydzień przed inauguracyjnym rejsem do Warszawy linie Emirates uruchomiły sześciodniową promocję na bilety do najpopularniejszych metropolii Azji i na egzotyczne wyspy, takie jak Seszele czy Malediwy. Promocja trwa od 31 stycz
Marka Mondrian wkracza do Europy – Grupa Accor umacnia pozycję lidera na kontynencie Komunikat prasowy15 stycznia 2019 r. Grupa Accor właśnie przekroczyła symboliczny kamień milowy, otwierając swój trzytysięczny hotel w Eu
Powodów do samodzielnej wyprawy wakacyjnej może być wiele – brak odpowiedniego towarzystwa, potrzeba wyciszenia się, chęć bycia niezależnym od grupy, a czasem po prostu konieczność wykorzystania reszty urlopu. Jednak single
Pierwszy hotel Novotel Living w krajach bałtyckich zostanie otwarty w Estonii!Accor, światowy lider hotelarstwa, uzupełnił swoje portfolio w Europie Północnej, wprowadzając koncept Novotel Living do Tallina. Inwestor i dewelope
Sierpniowe badanie Instytutu Homo Homini dotyczące sposobu korzystania z transportu lotniczego dowodziło, że Polacy latają chętnie i chcą w ten sposób podróżować częściej. Miastem, które odwiedziliby najchętniej, był Par
Udział wpływów ze sprzedaży internetowej oraz z call center w Rainbow Tours stale rośnie. W roku 2011 osiągnął 11,4 procent w całkowitej sprzedaży touroperatora. Całkowita sprzedaż z tej działalności osiągnęła wz
Dni Otwarte dla kandydatów już 19 stycznia w Warszawie i 25 stycznia w GdańskuWarszawa, 15 stycznia 2013 r. – Emirates, jedne z najszybciej rozwijających się linii lotniczych na świecie, organizują dni otwarte dla kandydatów
Warszawa, 16 grudnia 2019 r. ART DE NOËLCHRISTMAS COUTURE – MODA NA ŚWIĘTA W HOTELACH SOFITELCelebracja Bożego Narodzenia – Art de Noël – jest dla Sofitel Hotels & Resorts, ambasadorów francuskiej kultury na całym
[Warszawa, 14 listopada 2012] – Qatar Airways - linia lotnicza, która już 5 grudnia br. uruchomi nowe połączenie z Warszawy, powitała przedstawicieli lokalnego środowiska biznesowego, branży turystycznej i czołowych biur podr
Ecco Holiday masowo anuluje wycieczki zarezerwowane przez klientów w ramach zimowych promocji. Klienci czują się oszukani, a agenci ponoszą koszty związane ze zwrotem prowizji. Z kolei inni organizatorzy walczą o tych, kt&o