Rainbow Tours, wdrożył SALESmanago – pierwszy w Polsce system klasy Marketing Automation. Dzięki SALESmanago klienci Rainbow Tours będą automatycznie otrzymywali dopasowane do zainteresowań oferty turystyczne oraz promocje.
Ponad połowa z nas (57%) zaplanowała już wakacje, a prawie tyle samo zechce je spędzić nad polskim morzem (53%) – tak wynika z badania ARC Rynek i Opinia[1]. Bardzo kuszącym urlopowym kierunkiem jest Pomorze Środkowe i Zachodn
Kuba to nie tylko salsa, rum i cygara. To również rajskie plaże, lazurowe morze, zachwycająca i zmysłowa Hawana, a także popadająca w ruinę kolonialna architektura, wszechobecne hasła „socjalizm albo śmierć” oraz wizerun
Tegoroczny katalog „Lato 2012 – Zwiedzanie” marki Triada to efekt prawdziwej programowej rewolucji. Znalazło się w nim aż 16 nowych wycieczek autokarowych i 9 samolotowych. Do wyboru Klienci mają aż 30 kraj&oacut
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 17 czerwca 2014 r.Narodowy Dzień Portugalii w WarszawieW dniu 16 czerwca br. odbyła się wyjątkowa kolacja z okazji Narodowego Dnia Portugalii z udziałem Pani Ambasador tego kraju, Marii Amélia Paiva
Na horyzoncie długi weekend. Berlin, 19 kwietnia 2018 – Tegoroczna majówka prezentuje się wyjątkowo korzystnie. Wykorzystując jedynie 3 dni urlopowe, możesz liczyć na aż 9 dni wolnego! Jeśli jednak nie możesz pozwolić sob
Materiał prasowy, 23.07.2020Sąsiad sąsiadowi (i wspólnocie) wilkiem, czyli kiedy niewielki konflikt przeradza się w wojnę sądową i dlaczego mediacje pozwalają jej uniknąćJest pierwsza dekada nowego tysiąclecia. Spór mię
Informacja prasowa10.02.2020 r.Czego potrzebują narciarze podczas Międzynarodowych Mistrzostw Polski?Zobacz, jak robią to w Szczawnicy.Ostatnie Międzynarodowe Mistrzostwa Polski w Narciarstwie Alpejskim odbyły się na stoku Pa
Materiał prasowyPodczas wakacji szczególnie ważne jest przestrzeganie zasad higieny intymnej. Warto zabezpieczyć się przed przykrymi pamiątkami z letniego wypoczynku. TANTUM ROSA przedstawia 10 podstawowych zasad, od których ni
Syto?? sensorycznie specyficzna to trudno brzmi?ce zjawisko, które jest jednym z powodów naszego wi?kszego ni? zwykle apetytu, jaki obserwujemy jedz?c poza domem. Spotykamy si? z nim m.in. podczas naszych wakacyjnych wyjazdów. Szwed