Fundacja BGŻ dołączyła do grona partnerów wspierających Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego. Fundacja kontynuuje zaangażowanie społeczne Banku BGŻ, który od lat promuje rowerze bezpieczeństwo na drodze.
Zamiłowanie Polaków do wizyt w saunie rośnie z roku na rok. Właśnie tam możemy zadbać o siebie, ogrzać, gdy na dworze chłody, a przede wszystkim zrelaksować się tak, jak to robili starożytni Rzymianie. Jednak podobnie jak o
Londyn, Paryż, Berlin, Mediolan w styczniu przeżywają nalot turystów. Odwiedzający europejskie metropolie szturmują jednak nie zabytki, a… sklepy. Znane światowe marki i najsławniejsi designerzy w styczniu proponuj
11.10.2016, 08:15Tak się kiedyś latało! Od przejażdżki za przysługę po internetowe wyszukiwarki połączeń lotniczychPodróże lotnicze to chleb powszedni naszych czasów, a dzięki internetowym wyszukiwarkom połączeń lotn
Human Media Sp. z o. o. została autoryzowanym dystrybutorem urządzeń marki Evolve i wprowadza do swojej oferty dwa nowe odtwarzacze multimedialne: Solaris oraz DualCorder HD. Urządzenia oferują rozbudowane możliwości odtwarzania
25 maja br. nastąpi oficjalne otwarcie Puławskiego Parku Naukowo–Technologicznego, jednego z największych przedsięwzięć w mieście. Ogrodownia przygotowała projekt zieleni dla tej inwestycji. Zieleń ta występować będzi
Nawet w lutym pośród urlopowiczów spotkać można nie tylko fanów białego szaleństwa, ale także tych, którzy zdecydowanie bardziej cenią sobie wyższe temperatury. Spora część turystów wybierze „wakacje pod palmą”, a
Czwarta edycja „Świeć Się z ENERGĄ”, plebiscytu na najpiękniejsze iluminacje świąteczne miast wkracza w decydującą fazę etapu wojewódzkiego! W swoich regionach w świątecznej zabawie prowadzi m.in. Szczecin, Rzeszów, W
W lutym Rainbow Tours ruszył z dwiema nowymi kampaniami promocyjnymi skierowanymi do rodzin z dziećmi. W pierwszej pod hasłem „Wielkie rodzinne wakacje za całkiem małe pieniądze” zastosowano specjalne rabaty dla dziec
Aby uczcić 10. rocznicę zamachów z 11. września 2001 r. firma Viacom we współpracy z MyGoodDeed i HandsOn Network rozpoczęła kampanię mającą zachęcić Amerykanów do wzięcia udziału w „9/11 National Day of Service and R