Informacja Prasowa13 WRZEŚNIA 2019Grupa Orbis i Accor współorganizatorem Gdańsk Business RunWSPÓLNA INICJATYWA HOTELI W TRÓJMIEŚCIETrójmiejskie hotele należące do Grupy Hotelowej Orbis po raz czwarty zaangażowały się w
Informacja prasowa 15 listopada 2018 rokuNOWY TREND W PODRÓŻOWANIU – FAIR TRADE TOURISM POZNAJ 10 ZASAD ODPOWIEDZIALNEJ TURYSTYKI!Planując przyszłoroczne wakacje nie zawsze myślimy, jak nasz pobyt wpłynie
Z okazji pierwszych urodzin Terma Bania zaprasza dzieci i młodzież poniżej osiemnastego roku życia do wzięcia udziału w konkursie plastycznym. Wystarczy w dowolny sposób przedstawić ośrodek w Białce Tatrzańskiej i gotową pr
Follow The Wind – z wiatrem przeciw globalnemu ociepleniu Jerrie van do Kop to pierwszy w historii kiteboarder na Kilimandżaro. Aby tego dokonać odbył 400 kilometrową podróż po Tanzanii wykorzystując jedynie siłę wiatru. Ni
Warszawa, 21.03.2019 r.Informacja prasowaWszelkie instytucje finansowe są obecnie skarbnicą poufnych informacji na temat swoich klientów. Zakres danych, którymi dysponują pozwala następnie wykorzystywać je np. dla celów staty
Najlepsze baseny termalne w Polsce,które rozgrzeją Cię tej zimy!Poznaj zestawienie 14 ośrodków termalnych w Polsce wraz z kosztem biletu wstępu i zakwaterowania.Copyright: thinkstock Berlin (https://www.hometogo.pl/), listop
Satelitarna rewolucja w rolnictwie Suszą objęte są już wszystkie województwa w kraju i wszystkie rodzaje upraw. Tegoroczne plony będą mniejsze niż przewidywano, to już pewne. W zwiększaniu wydajności w rolnictwie, mimo trud
Wyspy Kanaryjskie to dla polskich turystów już nie odległe wyspy na oceanie, ale jeden z najbardziej popularnych kierunków wyjazdów jesienno-zimowych. Nic dziwnego, kiedy do Polski wkrada się jesienna szaruga, wulkaniczne wyspy n
Rainbow Tours odnotowuje sukces przedsprzedaży swojej oferty na lato 2013. Na dzień dzisiejszy z wakacyjnych propozycji skorzysta już prawie 15 tysięcy osób, które dokonały rezerwacji w sieci sprzedaży na terenie całego kraju,
Udział wpływów ze sprzedaży internetowej oraz z call center w Rainbow Tours stale rośnie. W roku 2011 osiągnął 11,4 procent w całkowitej sprzedaży touroperatora. Całkowita sprzedaż z tej działalności osiągnęła wz