W dniach 14 i 15 kwietnia w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym Jupiter w Warszawie odbyła się rekrutacja na stanowisko animatora czasu wolnego w jednym z Figloklubów w Rainbow Tours. Zwycięzcom touroperator proponuje mi
Warszawa, 23 grudnia 2019 r. SOFITEL WROCLAW OLD TOWN ZAPRASZA NA WYJĄTKOWĄ WYSTAWĘ. POWSTAŁA WE WSPÓŁPRACY ZE SZKOŁĄ ARTYSTYCZNEGO PROJEKTOWANIA UBIORUArt de Noël, czyli celebracja Bożego Narodzenia jest dla Sofitel Hotels
Pierwszy hotel Novotel Living w krajach bałtyckich zostanie otwarty w Estonii!Accor, światowy lider hotelarstwa, uzupełnił swoje portfolio w Europie Północnej, wprowadzając koncept Novotel Living do Tallina. Inwestor i dewelope
Z okazji pierwszych urodzin Terma Bania zaprasza dzieci i młodzież poniżej osiemnastego roku życia do wzięcia udziału w konkursie plastycznym. Wystarczy w dowolny sposób przedstawić ośrodek w Białce Tatrzańskiej i gotową pr
Pierwszy kwartał turystyczno-hotelarskiej spółki INTERFERIE firma zamknęła ze średnią frekwencją w ośrodkach w wysokości 49 proc., 6 mln 997 tys. zł przychodów ze sprzedaży oraz zyskiem netto w kwocie 610 tys.
Polacy najchętniej spędzają swoje wakacje w jednym z europejskich krajów. Kiedy się tam wybierają, decydują się na lot samolotem, ponieważ cenią sobie wygodę i oszczędność czasu. Większość z nich na odpoczynek pr
Współpraca uzdrowisk to ich siłaW Rzeszowie odbyła się ogólnopolska konferencja poświęcona innowacyjnemu rozwojowi uzdrowisk z województw: podkarpackiego, lubelskiego i świętokrzyskiego. Naukowcy i praktyc
Przed wyjazdem dziecka na ferie rodzina planuje bagaż i pomaga go spakować. Oprócz odzieży i kosmetyków może się w nim znaleźć sprzęt, który pomoże zadbać o bezpieczeństwo i wiąże się z wydatkiem kilk
B&B Hotels Polska wzmacnia swój dział rozwoju Sieć hoteli B&B posiada już swoje obiekty w Warszawie, Wrocławiu, Toruniu, Łodzi, Katowicach i Krakowie. Zarząd spółki pracuje jednak wytrwale nad poszerzeniem oferty
Itaka i TUI – z tymi biurami podróży Polacy chcą planować swoje urlopy. Wynika tak z 12. edycji badania European Trusted Brands, przeprowadzonego przez Reader’s Digest. Aż 1/5 respondentów wybrała biuro