Informacja prasowaWarszawa, 17 stycznia 2020 r.Jak przygotować dziecko do zimowych ferii? Ekspert radzi!Sezon ferii zimowych już tuż, tuż! Już 20 stycznia białe szaleństwo rozpoczną uczniowie z województwa podlaskiego i war
Bez pieniędzy, kart płatniczych, dokumentów i telefonu, często możliwości porozumienia się w języku kraju, w którym jest się gościem – to może przydarzyć się każdemu podróżującemu. Nawet najlepiej zaplanowany wyjazd
Rainbow Tours odnotowuje sukces przedsprzedaży swojej oferty na lato 2013. Na dzień dzisiejszy z wakacyjnych propozycji skorzysta już prawie 15 tysięcy osób, które dokonały rezerwacji w sieci sprzedaży na terenie całego kraju,
Dla turystów, którzy w nadchodzący majowy weekend chcieliby wypocząć na plażach Turcji czy Egiptu zostały już pojedyncze miejsca w hotelach. Ciągle jednak można wybierać spośród bogatej oferty kilkudniowych wypadów do
Na polskim rynku debiutuje KAYAK – wiodąca wyszukiwarka turystyczna, dzięki której można porównać setki ofert i cen biletów lotniczych, hoteli oraz innych produktów i usług turystycznych. Przedstawiciele KAYAK mają konkretn
Warszawa, 16 grudnia 2019 r. ART DE NOËLCHRISTMAS COUTURE – MODA NA ŚWIĘTA W HOTELACH SOFITELCelebracja Bożego Narodzenia – Art de Noël – jest dla Sofitel Hotels & Resorts, ambasadorów francuskiej kultury na całym
Informacja prasowa, Warszawa, 13.06.2017Bezpieczny wyjazd na wakacjePodczas przygotowań do wakacyjnych wycieczek autokarowych dla dzieci i młodzieży, jednym z najczęściej popełnianych przez organizatora błędów jest zbyt pó�
Kiedy byliśmy dziećmi, czas spędzony na plaży – czy to przy brzegu lokalnej rzeczki, nad jeziorem czy też morzem – należał do najmilszych momentów lata. Pewnie niejeden z nas wspomina tę beztroskę z rozrzewnieniem… Dzi�
Warszawa, 20 czerwca 2018 Informacja prasowaNa zagraniczny wyjazd najbezpieczniej zabrać gotówkę i karty płatnicze. Ze względów bezpieczeństwa najlepiej umieścić je w hotelowym sejfie lub depozycie. Jednak przede wszystkim,
Ecco Holiday masowo anuluje wycieczki zarezerwowane przez klientów w ramach zimowych promocji. Klienci czują się oszukani, a agenci ponoszą koszty związane ze zwrotem prowizji. Z kolei inni organizatorzy walczą o tych, kt&o