Początkowo, gdy Wielka Brytania otworzyła swój rynek pracy dla państw Europy Środkowo-Wschodniej, nikogo to nie dziwiło i nie zniesmaczyło, że tylu Polaków, Bułgarów, Rumunów, Litwinów, Łotyszy i osób innych narodowości
Trzecia co do wielkości sieć hoteli we Francji rozpoczęła realizację kolejnej inwestycji na polskim rynku. Zgodnie ze strategią zakładającą lokalizację obiektów w kluczowych punktach miast, sieć otworzy swój ko
W lutym Rainbow Tours ruszył z dwiema nowymi kampaniami promocyjnymi skierowanymi do rodzin z dziećmi. W pierwszej pod hasłem „Wielkie rodzinne wakacje za całkiem małe pieniądze” zastosowano specjalne rabaty dla dziec
Kraków, 27 września 2019 r. Informacja prasowaW piątek 27 września obchodzimy Międzynarodowy Dzień Turystyki! To święto dla tych, których ciekawi świat. Co raz więcej osób decyduje się na podróże, zarówno te po kraju,
Mogłoby się wydawać, że firmy poszukując oszczędności organizują coraz mniej konferencji i szkoleń dla swoich pracowników. Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Hotel BOSS udowadnia, że rozbudowana i elastyczna oferta pozwala u
11 marca 2013 roku wystartowała kampania telewizyjna porównywarki ofert turystycznych KAYAK. Telewizyjne spoty reklamowe to kolejny etap działań promocyjnych marki KAYAK w Polsce. …
Satelitarna rewolucja w rolnictwie Suszą objęte są już wszystkie województwa w kraju i wszystkie rodzaje upraw. Tegoroczne plony będą mniejsze niż przewidywano, to już pewne. W zwiększaniu wydajności w rolnictwie, mimo trud
Macie ochotę zaszaleć? Musicie się śpieszyć, tegoroczny karnawał jest stosunkowo krótki. Kończy się już 12 lutego. I chociaż Rio de Janeiro niezmienne pozostaje stolicą karnawałowych szaleństw, warto przyjrzeć się takż
Sierpniowe badanie Instytutu Homo Homini dotyczące sposobu korzystania z transportu lotniczego dowodziło, że Polacy latają chętnie i chcą w ten sposób podróżować częściej. Miastem, które odwiedziliby najchętniej, był Par
30 marca w Rainbow Tours ruszyła kampania pod nazwą „Kolorowe tygodnie”. Każdy z tygodni poświęcony jest innym kierunkom wakacyjnym z oferty Lato 2013, którym odpowiadają różne kolory użyte w kampanii. Na wybrane wczasy i