Przewoźnik przedstawił swoje plany związane z połączeniem, które ruszy już 6 lutegoWarszawa, 10 stycznia 2013 r. - Na mniej niż miesiąc przed inauguracyjnym rejsem do Polski linie Emirates spotkały się z przedstawicielami m
Rabaty nawet do 23 procent, szeroka oferta oraz wiele nowości przyczyniły się między innymi do sukcesu sprzedaży oferty sylwestrowej Rainbow Tours. W tym sezonie po raz pierwszy zaproponowano Uzbekistan, Berlin oraz Ma
Kraków, 11 grudnia 2019 r.Informacja prasowaGotowanie, pieczenie, planowanie i mnogie ustalenia z rodziną – to dla wielu osób nie jest wizja spokojnych świąt, szczególnie jeśli w ostatnim czasie mieli wiele obowiązków i ba
Dolar niezupełnie upadłyautorem artykułu jest Bartosz StawiarskiOd czasu swojej rekordowej siły z 2000 r. dolar stracił względem euro połowę wartości, natomiast względem złotówki deprecjacja sięga 55 proc. Za znaczną cz
30 marca w Rainbow Tours ruszyła kampania pod nazwą „Kolorowe tygodnie”. Każdy z tygodni poświęcony jest innym kierunkom wakacyjnym z oferty Lato 2013, którym odpowiadają różne kolory użyte w kampanii. Na wybrane wczasy i
Przed wyjazdem dziecka na ferie rodzina planuje bagaż i pomaga go spakować. Oprócz odzieży i kosmetyków może się w nim znaleźć sprzęt, który pomoże zadbać o bezpieczeństwo i wiąże się z wydatkiem kilk
W raporcie bieżącym nr. 25/2012 z dnia 26.11.2012 Zarząd Rainbow Tours S.A. poinformował, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w październiku 2012 roku wyniosła 33,7 mln
Informacja prasowaWarszawa, 28 września 2020 r.Co mają ze sobą wspólnego Grecja, Chorwacja, Hiszpania i Turcja?Grecja, Chorwacja, Hiszpania i Turcja należą do najpopularniejszych kierunków podróży Polaków. To kraje kojarz
Informacja prasowaWarszawa, 19 czerwca 2019 r.Lubisz spędzać czas wolny aktywnie? Chętniej na podróżach i zwiedzaniu niż kanapowym relaksie? Jeżeli odkrywanie nowych miejsc ładuje Twoje baterie, sprawdź, o czym nie powiniene
Pierwszy kwartał turystyczno-hotelarskiej spółki INTERFERIE firma zamknęła ze średnią frekwencją w ośrodkach w wysokości 49 proc., 6 mln 997 tys. zł przychodów ze sprzedaży oraz zyskiem netto w kwocie 610 tys.