W raporcie bieżącym numer 28/2012 Zarząd Rainbow Tours S.A. poinformował, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w listopadzie 2012 r. wyniosła 24,9 mln PLN, co w porównan
Już 23 lutego w Warszawie i Poznaniu, a tydzień później w Gdańsku i Krakowie, planowane jest rozpoczęcie wiosennych edycji Akademii Pilotów Wycieczek organizowanej przez Rainbow Tours. Zainteresowanie edycją jesienną było o 4
Ponad 1000 przepłyniętych mil morskich, 8. miejsce w stawce i brak poważnych problemów technicznych – taki jest dotychczasowy, pozytywny bilans polskiej załogi ENERGA Sailing na trasie 11. edycji regat Transat Jacques Vabre. Wsz
Coraz więcej Polaków deklaruje chęć „ucieczki” przed Mistrzostwami Europy w piłce nożnej. Biura podróży szacują, że liczba osób, które w tym czasie wyjadą, wzrośnie o 30 proc. Gdzie jednak udadzą się ci, których bl
Nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że wyprzedaże organizuje nie tylko branża odzieżowa. Zapaleni podróżnicy też mają swoje pięć minut! Tydzień po długim weekendzie majowym to okres, kiedy wycieczki last minute s
Informacja prasowaWarszawa, 6.02.2017BUKOVINA Resort zaprasza na 10. edycję zawodów polo na śniegu w Tatrach!W dniach 9-12 lutego b.r. odbędzie się dziesiąta, jubileuszowa edycja turnieju BUKOVINA POLO SNOW MASTERS. W zimowej
Dynamiczne e-maile z personalizowaną ofertą wysyłane przez Rainbow Tours za pośrednictwem systemu SALESmanago marketing automation mają o 310% więcej konwersji niż tradycyjne newslettery sprzedażowe wysyłane masowo do klientó
Warszawa, 31 maja 2019r. IBIS MUSIC: Z KRAKOWA NA SZIGET FESTIVAL 2019?W czwartek, 30 maja, na scenie hotelu ibis Kraków Centrum wystąpiły dwa obiecujące zespoły polskiej sceny muzycznej: Bluszcz i So Flow. Koncert to el
Informacja prasowa, Warszawa, 13.06.2017Bezpieczny wyjazd na wakacjePodczas przygotowań do wakacyjnych wycieczek autokarowych dla dzieci i młodzieży, jednym z najczęściej popełnianych przez organizatora błędów jest zbyt pó�
Rainbow Tours sukcesywnie podnosi jakość obsługi klienta, poprawia znajomość oferty produktowej wśród sprzedawców oraz stale dokształca pilotów i rezydentów. Pomóc maja w tym szkolenia wewnętr