Sieć Best Western po raz kolejny potwierdziła swoją silną pozycję na polskim rynku nieruchomości komercyjnych. W plebiscycie Best Hotel Award została uznana za najlepszą sieć hotelową w Polsce. Best Western charakteryzuje ni
Kiedy byliśmy dziećmi, czas spędzony na plaży – czy to przy brzegu lokalnej rzeczki, nad jeziorem czy też morzem – należał do najmilszych momentów lata. Pewnie niejeden z nas wspomina tę beztroskę z rozrzewnieniem… Dzi�
Kraków, 19 kwietnia 2019 r.Informacja prasowaWeekendowy wyjazd – pomysły na pierwsze dni wiosnyZ coraz większym optymizmem patrzymy w kalendarz i już jesteśmy prawie pewni, że w każdy następny weekend będzie ładna, słon
Przed wyjazdem dziecka na ferie rodzina planuje bagaż i pomaga go spakować. Oprócz odzieży i kosmetyków może się w nim znaleźć sprzęt, który pomoże zadbać o bezpieczeństwo i wiąże się z wydatkiem kilk
Na czas trwania rozgrywek Euro 2012 Rainbow Tours uruchamia specjalne Strefy Kibica. W 29 hotelach oraz barach będzie można śledzić na bieżąco wyniki Mistrzostw Europy oraz poczuć ich atmosferę. Strefy Kibica powstały z myśl�
Już 23 lutego w Warszawie i Poznaniu, a tydzień później w Gdańsku i Krakowie, planowane jest rozpoczęcie wiosennych edycji Akademii Pilotów Wycieczek organizowanej przez Rainbow Tours. Zainteresowanie edycją jesienną było o 4
Polacy coraz chętniej latają na wakacje z lokalnych lotnisk. Bez wątpienia przyczynia się do tego bogatsza oferta organizatorów. Najwięksi gracze na rynku wysyłają turystów na wakacje w różne zakątki
Zamiłowanie Polaków do wizyt w saunie rośnie z roku na rok. Właśnie tam możemy zadbać o siebie, ogrzać, gdy na dworze chłody, a przede wszystkim zrelaksować się tak, jak to robili starożytni Rzymianie. Jednak podobnie jak o
Gruzja to nowe odkrycie polskich touroperatorów. Biuro Itaka przygotowało na nadchodzący sezon aż 10 różnych propozycji wycieczek do Gruzji. Połowa z nich to oferty wypoczynku w wysokiej klasy hotelach w kurorcie Batumi. Szeroka
Pierwszy kwartał turystyczno-hotelarskiej spółki INTERFERIE firma zamknęła ze średnią frekwencją w ośrodkach w wysokości 49 proc., 6 mln 997 tys. zł przychodów ze sprzedaży oraz zyskiem netto w kwocie 610 tys.