Komunikat prasowy 18 LUTEGO 2021Orle Gniazdo Szczyrk dołącza do rodziny Mercure Międzynarodowa sieć hotelowa Accor, światowy lider hotelarstwa, wzbogaca swoje portfolio w górskich miejscowościach wypoczynkowych. Grupa podpisa
Rabaty nawet do 23 procent, szeroka oferta oraz wiele nowości przyczyniły się między innymi do sukcesu sprzedaży oferty sylwestrowej Rainbow Tours. W tym sezonie po raz pierwszy zaproponowano Uzbekistan, Berlin oraz Ma
Informacja prasowaWarszawa, 2 sierpnia 2018 r.Wyjazd na wakacje to nie tylko wypoczynek w pięciogwiazdkowym hotelu z basenem i opcją all inclusive. Urlopowicze równie często decydują się na spędzenie czasu wolnego na łonie na
Informacja prasowa 27 listopada 2017 r.Polskie zwyczaje świąteczne – czego nie znajdziemy u naszych sąsiadów?Kolacja wigilijna w rodzinnym gronie, uroczysty obiad w restauracji czy posiłek spożywany po powrocie z pasterki?
Polacy najchętniej spędzają swoje wakacje w jednym z europejskich krajów. Kiedy się tam wybierają, decydują się na lot samolotem, ponieważ cenią sobie wygodę i oszczędność czasu. Większość z nich na odpoczynek pr
Rainbow Tours wydał właśnie katalog Narty/ Sylwester –„Ale Jazda/ Ale Impreza” 2012/2013. Oferta jest dostępna w sieci sprzedaży, na stronie www oraz w call center. Touroperator przygotował rabaty nawet do 25% oraz gwarancj
Sierpniowe badanie Instytutu Homo Homini dotyczące sposobu korzystania z transportu lotniczego dowodziło, że Polacy latają chętnie i chcą w ten sposób podróżować częściej. Miastem, które odwiedziliby najchętniej, był Par
Ecco Holiday masowo anuluje wycieczki zarezerwowane przez klientów w ramach zimowych promocji. Klienci czują się oszukani, a agenci ponoszą koszty związane ze zwrotem prowizji. Z kolei inni organizatorzy walczą o tych, kt&o
Czego szukali w listopadzie użytkownicy wyszukiwarki ofert turystycznych Qtravel.pl? Wycieczek na lato 2012. Jak pokazuje analiza listopadowych trendów wyszukiwania na stronie Qtravel.pl, klienci błyskawicznie odpowiedzieli na
Udział wpływów ze sprzedaży internetowej oraz z call center w Rainbow Tours stale rośnie. W roku 2011 osiągnął 11,4 procent w całkowitej sprzedaży touroperatora. Całkowita sprzedaż z tej działalności osiągnęła wz