Informacja prasowaGdynia, 10 października 2019 r.Za nami pierwsza odsłona Local Days by Mercurew Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalW hotelu Mercure Gdynia Centrum, odbyła się pierwsza o
Informacja prasowaWarszawa, 19 lutego 2020Nie daj się okraść w ferie!Ferie zimowe to czas, kiedy ośrodki i stoki narciarskie pękają w szwach. Każdy z nas lekko rozkojarzony czasem wolnym od pacy czy szkoły pozwala sobie na
Już od 15 listopada wszyscy Klienci Grupy Triada mogą wziąć udział w promocji „Wakacje z JVC”. Wystarczy wykupić dowolną wycieczkę z katalogu Sky Club lub Triady i skorzystać z atrakcyjnych rabatów na sprzę
Warszawa, 20 czerwca 2018 Informacja prasowaNa zagraniczny wyjazd najbezpieczniej zabrać gotówkę i karty płatnicze. Ze względów bezpieczeństwa najlepiej umieścić je w hotelowym sejfie lub depozycie. Jednak przede wszystkim,
Przed nami kolejne Walentynki i wieczny dylemat, który co roku przeżywają zakochani: jakim prezentem zaskoczyć drugą połówkę? Idealnym rozwiązaniem może być spontaniczny wyjazd za granicę. Porównywarka ofert turystycznych
CHIC DESIGN BY SOFITELPRAPREMIERA WYSTAWY MAURYCEGO ŚMIERZCHALSKIEGO Warszawa, 13 listopada 2018 r.Marka Sofitel Hotels & Resorts zaprasza na prapremierę wystawy fotografii CHIC DESIGN BY SOFITEL, która w połowie listopad
Komunikat prasowy 25 LUTEGO 2021Accor, światowy lider hotelarstwa, rozbudowuje w Polsce portfolio marek premium. Grupa podpisała z inwestorem Arturem Kozieją umowę o zarządzanie pięciogwiazdkowym Hotelem Mövenpick Zakopane Imp
Informacja prasowa4 stycznia 2017Kulinarna podróż po Sri LanceJedzenie jest bardzo ważną częścią kultury Lankijczyków. Aby lepiej poczuć smak potraw, większość dań jedzą rękoma. Najpopularniejszą potrawą jest tam ry
Informacja prasowa: DiamantPaździernik 2017Kolorowe i aromatyczne śniadanie to najlepszy sposób na dobre rozpoczęcie dnia! Amerykańskie naleśniki, czyli pancakes to pyszna alternatywna dla tradycyjnego śniadania. Proste w przy
30 marca w Rainbow Tours ruszyła kampania pod nazwą „Kolorowe tygodnie”. Każdy z tygodni poświęcony jest innym kierunkom wakacyjnym z oferty Lato 2013, którym odpowiadają różne kolory użyte w kampanii. Na wybrane wczasy i