Aż 60% pasażerów podróżujących na tylnych siedzeniach nie zapina pasów. Tymczasem podczas kolizji te osoby są szczególnie narażone na poważne urazy. W przededniu majówki, sopocka Ergo Hestia przygotowała porady, które poz
Komunikat prasowy 25 LUTEGO 2021Accor, światowy lider hotelarstwa, rozbudowuje w Polsce portfolio marek premium. Grupa podpisała z inwestorem Arturem Kozieją umowę o zarządzanie pięciogwiazdkowym Hotelem Mövenpick Zakopane Imp
Informacja prasowa28 maja 2018, WarszawaPakowanie walizki: jak to zrobić szybko, sprawnie i jakich błędów unikać?Wielkimi krokami zbliżają się wakacje, a wraz z nimi pakowanie, które niestety w większości przypadków pot
Nie ma złej pogody, jest tylko niewłaściwe ubranie. Często zapominamy o tej starej prawdzie, narzekając na mróz, śnieg i roztopy. Tymczasem zima otwiera przed nami wiele nowych możliwości. Najnowszy grudniowo-styczniowy numer
Od początku lutego w sklepie internetowym App Store dostępna jest aplikacja z najnowszą ofertą BeeFree – Summer Heat 2013. Po przebudowanej stronie internetowej oraz nowym fanpage na Facebooku to kolejny krok ku wzmocnieniu postr
Trzecia co do wielkości sieć hoteli we Francji rozpoczęła realizację kolejnej inwestycji na polskim rynku. Zgodnie ze strategią zakładającą lokalizację obiektów w kluczowych punktach miast, sieć otworzy swój ko
Informacja prasowaPrzasnysz, 08.10.2019 r.Sprawdzone sposoby na rowerowe usterkiNawet najlepszy rower może ulec awarii. Wiele usterek możemy usunąć samodzielnie, jeszcze po drodze. Są jednak i takie, które wymagają wizyty w s
Tegoroczny katalog „Lato 2012 – Zwiedzanie” marki Triada to efekt prawdziwej programowej rewolucji. Znalazło się w nim aż 16 nowych wycieczek autokarowych i 9 samolotowych. Do wyboru Klienci mają aż 30 kraj&oacut
Coraz więcej Polaków deklaruje chęć „ucieczki” przed Mistrzostwami Europy w piłce nożnej. Biura podróży szacują, że liczba osób, które w tym czasie wyjadą, wzrośnie o 30 proc. Gdzie jednak udadzą się ci, których bl
Pierwszy kwartał turystyczno-hotelarskiej spółki INTERFERIE firma zamknęła ze średnią frekwencją w ośrodkach w wysokości 49 proc., 6 mln 997 tys. zł przychodów ze sprzedaży oraz zyskiem netto w kwocie 610 tys.