Rainbow Tours sukcesywnie podnosi jakość obsługi klienta, poprawia znajomość oferty produktowej wśród sprzedawców oraz stale dokształca pilotów i rezydentów. Pomóc maja w tym szkolenia wewnętr
Rainbow Tours wydał kolejny, drugi numer podróżniczego kwartalnika „Morze Wakacji”. Tak jak w numerze premierowym czytelnik znajdzie wiele cennych wskazówek, porad oraz inspiracji. Magazyn jest bezpłatny, a będzie go można z
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 17 czerwca 2014 r.Narodowy Dzień Portugalii w WarszawieW dniu 16 czerwca br. odbyła się wyjątkowa kolacja z okazji Narodowego Dnia Portugalii z udziałem Pani Ambasador tego kraju, Marii Amélia Paiva
Touroperator dokonał podsumowania wyników dotyczących przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych za marzec 2012 oraz wyniki za okres od pierwszego stycznia do 31 marca 2012.Jednostkowe przychod
Do których zakątków Europy wyjeżdżaliśmy w mijającym roku najczęściej, a których woleliśmy unikać? W jakim celu udawaliśmy się w zagraniczne podróże? Raport o preferencjach wyjazdowych Polak&oacu
W połowie stycznia touroperator wprowadził dodatkowy produkt jakim jest możliwość rezerwowania samych przelotów wraz z transferami na narty do Włoch i Francji. To ukłon w stronę wszystkich tych klientów, któ
Himalaje. W poszukiwaniu joginówNina BudziszewskaPREMIERA 12 listopadaFilozofia gór, filozofia życiaOpowieść o dwóch podróżach w indyjskie Himalaje, gdzie biją źródła jogi – filozofii życia, którą praktykują d
Kołobrzeg oferuje odwiedzającym wiele atrakcji i to nie tylko latem. Każda pora roku jest odpowiednia, żeby odwiedzić i poznać to miasto zwane perłą Bałtyku, a od teraz również polską stolicą SPA. Najliczniejsze zaplecze o
W raporcie bieżącym numer 28/2012 Zarząd Rainbow Tours S.A. poinformował, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w listopadzie 2012 r. wyniosła 24,9 mln PLN, co w porównan
Itaka i TUI – z tymi biurami podróży Polacy chcą planować swoje urlopy. Wynika tak z 12. edycji badania European Trusted Brands, przeprowadzonego przez Reader’s Digest. Aż 1/5 respondentów wybrała biuro