Rainbow Tours, wdrożył SALESmanago – pierwszy w Polsce system klasy Marketing Automation. Dzięki SALESmanago klienci Rainbow Tours będą automatycznie otrzymywali dopasowane do zainteresowań oferty turystyczne oraz promocje.
W połowie stycznia touroperator wprowadził dodatkowy produkt jakim jest możliwość rezerwowania samych przelotów wraz z transferami na narty do Włoch i Francji. To ukłon w stronę wszystkich tych klientów, któ
Rainbow Tours rozpoczął stosowanie najnowszej technologii systemu Marketing Automation SALESmanago do tworzenia dynamicznych i inteligentnych e-maili. Na podstawie analizy zachowania klienta na stronie www, SALESmanago konstruuje uni
Początkowo, gdy Wielka Brytania otworzyła swój rynek pracy dla państw Europy Środkowo-Wschodniej, nikogo to nie dziwiło i nie zniesmaczyło, że tylu Polaków, Bułgarów, Rumunów, Litwinów, Łotyszy i osób innych narodowości
Organizując zagraniczną podróż, trzeba najpierw sprawdzić, na jakich zasadach można przebywać w docelowym kraju. W niektórych państwach turystom wystarczy tylko paszport, a niekiedy potrzebna jest wiza. Jak długo można z nie
Przed nami kolejne Walentynki i wieczny dylemat, który co roku przeżywają zakochani: jakim prezentem zaskoczyć drugą połówkę? Idealnym rozwiązaniem może być spontaniczny wyjazd za granicę. Porównywarka ofert turystycznych
Hotel Brant dołącza do rodziny hoteli MercureAccor, globalny lider hotelarstwa i rozszerzonej gościnności, rozbudowuje portfolio marki Mercure w Polsce. Grupa podpisała umowę franczyzy z właścicielem Hotelu Brant Warszawa Wią
Informacja prasowaWarszawa, 19 czerwca 2018 r.Dzieci, ze względu na swoją ciekawość świata i żywiołowość, są szczególnie narażone na niektóre urazy i dolegliwości. Dlatego wyjeżdżając z maluchem na wakacje, każda ma
W raporcie bieżącym nr 22/2012 z dnia 25.09.2012 Zarząd Rainbow Tours S.A. poinformował, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w miesiącu sierpniu 2012 r. wyniosła 106,7
30 marca w Rainbow Tours ruszyła kampania pod nazwą „Kolorowe tygodnie”. Każdy z tygodni poświęcony jest innym kierunkom wakacyjnym z oferty Lato 2013, którym odpowiadają różne kolory użyte w kampanii. Na wybrane wczasy i