Follow The Wind – z wiatrem przeciw globalnemu ociepleniu Jerrie van do Kop to pierwszy w historii kiteboarder na Kilimandżaro. Aby tego dokonać odbył 400 kilometrową podróż po Tanzanii wykorzystując jedynie siłę wiatru. Ni
Bez pieniędzy, kart płatniczych, dokumentów i telefonu, często możliwości porozumienia się w języku kraju, w którym jest się gościem – to może przydarzyć się każdemu podróżującemu. Nawet najlepiej zaplanowany wyjazd
Warszawa, czerwiec 2021Informacja prasowa8 czerwca – Światowy Dzień OceanówMoje nawyki, które chronią morza i oceany 1. używaj mniej plastiku2. pij wodę z kranu3. segreguj śmieci4. nie śmieć na ziemię, bo ka�
Europejskie Mistrzostwa w Piłce Nożnej dobiegły już końca, więc może warto zastanowić się nad wakacyjnymi planami? Dla tych, którzy nie chcą się rozstawać ze sportowymi emocjami i adrenaliną oraz nie zamierzają sp�
Ponad połowa z nas (57%) zaplanowała już wakacje, a prawie tyle samo zechce je spędzić nad polskim morzem (53%) – tak wynika z badania ARC Rynek i Opinia[1]. Bardzo kuszącym urlopowym kierunkiem jest Pomorze Środkowe i Zachodn
W skonsolidowanym raporcie kwartalnym opublikowanym 14.11.2012 Rainbow Tours podsumował swoje wyniki. Przychody ze sprzedaży osiągnięte przez całą Grupę Kapitałową wyniosły 522,2 mln złotych i są wyższe od analogicznego ok
Informacja prasowaPoznań, 25 czerwca 2018 r.Wakacje to przede wszystkim czas odpoczynku lub dalekich podróży. Większość z nas będąc w nowym miejscu kupuje lokalne, nieznane dotąd rzeczy. Dla smakoszy herbat to świetna okazj
Informacja prasowaWarszawa, 19 czerwca 2019 r.Lubisz spędzać czas wolny aktywnie? Chętniej na podróżach i zwiedzaniu niż kanapowym relaksie? Jeżeli odkrywanie nowych miejsc ładuje Twoje baterie, sprawdź, o czym nie powiniene
Według raportu Banku Światowego, co dziesiąty człowiek na Ziemi żyje w skrajnym ubóstwie. To właśnie najbiedniejsi mieszkańcy naszej planety są najbardziej narażeni na zagrożenia związane ze zjawiskami pogodowymi typu susz
30 marca w Rainbow Tours ruszyła kampania pod nazwą „Kolorowe tygodnie”. Każdy z tygodni poświęcony jest innym kierunkom wakacyjnym z oferty Lato 2013, którym odpowiadają różne kolory użyte w kampanii. Na wybrane wczasy i