Ecco Holiday, GTI, Itaka, Bee Free – organizatorzy, którzy dotychczas sprzedawali wyłącznie wyjazdy wypoczynkowe i wycieczki objazdowe w sezonie Zima 2012/2013 wprowadzają do swojej oferty wyjazdy narciarskie. Czy touroperatorzy
GARMIN PRZEJMUJE WIODĄCEGO DOSTAWCĘ USŁUG MONITORINGU AWARYJNEGO I KOORDYNACJI DZIAŁAŃ RATUNKOWYCHPrzejęcie dotyczy także Międzynarodowego Centrum Koordynacji Działań Ratunkowych (IERCC)Warszawa, 12 stycznia 2021 – Garmi
Sieć B&B Hotels Polska uruchomiła funkcjonalność rezerwowania pokoi poprzez dedykowaną aplikację na Facebooku. Dzięki temu rozwiązaniu, osoby śledzące profil spółki mogą zabukować pokoje bez opuszczania Fanpage&
Informacja prasowaWarszawa, 30 stycznia 2017Zimą stawiamy na ciepłe ubrania, czapki i szaliki, warto też zadbać o zdrowie i dobre samopoczucie. Jak spędzić najmroźniejszą porę roku i odpowiednio o siebie zadbać? Poznaj nasz
Informacja prasowaWarszawa, 17 stycznia 2020 r.Jak przygotować dziecko do zimowych ferii? Ekspert radzi!Sezon ferii zimowych już tuż, tuż! Już 20 stycznia białe szaleństwo rozpoczną uczniowie z województwa podlaskiego i war
W rozszerzonym skonsolidowanym raporcie Grupy Kapitałowej Rainbow Tours S.A. za 4 kwartały 2012 z dnia 01.03.2013 poinformowano o wzroście przychodów w porównaniu z rokiem 2011 wynoszącym prawie 39 procent oraz o wzroście zysku
Jeśli urlop, to tylko do it yourself! Trend podróży organizowanych na własną rękę kształtuje się już od kilku lat i w dalszym ciągu zdobywa rzeszę entuzjastów. Latamy coraz częściej i coraz dalej, i wszystko wskazuje na
Wraz z początkiem roku do Best Western oficjalnie dołączyły dwa kolejne hotele – w Lublinie i Kielcach. Tym samym największa na świecie rodzina hotelowa rozpoczęła 2013 rok z 18 obiektami w 12 województwach w Polsce, dysponu
Koniec roku szkolnego oraz coraz gorętsze dni nieodzownie zwiastują rozpoczęcie sezonu wakacyjnego. I choć tegoroczne wczasy z pewnością będą zupełnie inne niż planowaliśmy to na początku roku, nie oznacza to, że dostarcz�
Ecco Holiday masowo anuluje wycieczki zarezerwowane przez klientów w ramach zimowych promocji. Klienci czują się oszukani, a agenci ponoszą koszty związane ze zwrotem prowizji. Z kolei inni organizatorzy walczą o tych, kt&o