Kilka lat temu skrótowiec FOMO (fear of missing out) opisujący nerwową potrzebę zerkania co chwilę na smartfon królował w mediach. Wielu z nas identyfikowało się z tym lękiem, karcąc się w duchu za zmarnowany czas przed ekr
Najlepsze baseny termalne w Polsce,które rozgrzeją Cię tej zimy!Poznaj zestawienie 14 ośrodków termalnych w Polsce wraz z kosztem biletu wstępu i zakwaterowania.Copyright: thinkstock Berlin (https://www.hometogo.pl/), listop
W lutym w egzotyczną podróż po Argentynie wyruszy motocyklistka i autorka książek podróżniczych – Anna Jackowska.Anna Jackowska, przemierzając na motocyklu świat w barwach Castrol Power 1, już 8 lutego wyruszy w swoją kol
Rainbow Tours rozpoczął stosowanie najnowszej technologii systemu Marketing Automation SALESmanago do tworzenia dynamicznych i inteligentnych e-maili. Na podstawie analizy zachowania klienta na stronie www, SALESmanago konstruuje uni
Informacja prasowaGdańsk, 3 października 2019 r.Międzynarodowe Mistrzostwa Młodych Sommelieróww Mercure Gdańsk Stare Miasto11-12 października świętem wina w restauracji WinestoneRestauracje hotelowe to miejsca, których z
Już 23 lutego w Warszawie i Poznaniu, a tydzień później w Gdańsku i Krakowie, planowane jest rozpoczęcie wiosennych edycji Akademii Pilotów Wycieczek organizowanej przez Rainbow Tours. Zainteresowanie edycją jesienną było o 4
Informacja prasowa, Warszawa, 13.06.2017Bezpieczny wyjazd na wakacjePodczas przygotowań do wakacyjnych wycieczek autokarowych dla dzieci i młodzieży, jednym z najczęściej popełnianych przez organizatora błędów jest zbyt pó�
Informacja prasowaWarszawa, 2 sierpnia 2018 r.Wyjazd na wakacje to nie tylko wypoczynek w pięciogwiazdkowym hotelu z basenem i opcją all inclusive. Urlopowicze równie często decydują się na spędzenie czasu wolnego na łonie na
Materiały prasowe, lipiec 2020 r.Zaplanuj urlop razem z OCHNIK!Przedstawiamy bestsellery letniej kolekcjiLato to długo wyczekiwany czas wyjazdów, urlopów i wypoczynku. Choć brzmi to jak banał, tak właśnie jest. Niezależnie
Udział wpływów ze sprzedaży internetowej oraz z call center w Rainbow Tours stale rośnie. W roku 2011 osiągnął 11,4 procent w całkowitej sprzedaży touroperatora. Całkowita sprzedaż z tej działalności osiągnęła wz