Rainbow Tours, wdrożył SALESmanago – pierwszy w Polsce system klasy Marketing Automation. Dzięki SALESmanago klienci Rainbow Tours będą automatycznie otrzymywali dopasowane do zainteresowań oferty turystyczne oraz promocje.
Informacja prasowaWarszawa, 2 sierpnia 2018 r.Wyjazd na wakacje to nie tylko wypoczynek w pięciogwiazdkowym hotelu z basenem i opcją all inclusive. Urlopowicze równie często decydują się na spędzenie czasu wolnego na łonie na
Rodzice, którzy wysyłają swoje pociechy na letnie obozy, zwykle obawiają się nieprzewidzianych problemów. Na wszelki wypadek dają więc dzieciom pieniądze, które często zostają wydane zupełnie niezgo
Warszawa, 22.06.2018 r.Informacja prasowa Wakacje to dla większości z nas czas odpoczynku, beztroski i zabawy. Warto jednak podczas wymarzonego urlopu pamiętać, że jest to także okres, w którym powinniśmy zwracać szczególn�
Koniec roku szkolnego oraz coraz gorętsze dni nieodzownie zwiastują rozpoczęcie sezonu wakacyjnego. I choć tegoroczne wczasy z pewnością będą zupełnie inne niż planowaliśmy to na początku roku, nie oznacza to, że dostarcz�
Informacja prasowa 27 listopada 2017 r.Polskie zwyczaje świąteczne – czego nie znajdziemy u naszych sąsiadów?Kolacja wigilijna w rodzinnym gronie, uroczysty obiad w restauracji czy posiłek spożywany po powrocie z pasterki?
Warszawa, 10 grudnia 2020 r.Informacja prasowaKosztowne gafy turystów wobec dziedzictwa. W czasie zwiedzania uważajcie na zabytkiZabieranie na pamiątkę historycznych przedmiotów, zostawianie śladów dla potomności, czy niewł
Firma Signo Distribution Polska wprowadza na rynek wielofunkcyjną stację dysków Drobo B800i, mogącą obsługiwać do 8 twardych dysków różnych producentów i o różnych parametrach. Idealnie nadaje się do stworzenia magazynu d
15 października 2012 roku spółka Las Palm oraz Generalny Wykonawca inwestycji Adventure World Warsaw Parks&Resort, firma Imtech Polska, podpisali oficjalny Protokół Przekazania Placu Budowy. Dzięki temu we wtorek 16 paździer
Ecco Holiday masowo anuluje wycieczki zarezerwowane przez klientów w ramach zimowych promocji. Klienci czują się oszukani, a agenci ponoszą koszty związane ze zwrotem prowizji. Z kolei inni organizatorzy walczą o tych, kt&o