Od początku lutego w sklepie internetowym App Store dostępna jest aplikacja z najnowszą ofertą BeeFree – Summer Heat 2013. Po przebudowanej stronie internetowej oraz nowym fanpage na Facebooku to kolejny krok ku wzmocnieniu postr
Informacja prasowaWarszawa, 25 lutego 2021 r.Stagnacja, brak realnych spotkań z bliskimi i wszechobecne obostrzenia – rzeczywistość ostatnich miesięcy mocno daje się we znaki wszystkim. Jednak to nastolatkowie są szczególnie
Human Media Sp. z o. o. została autoryzowanym dystrybutorem urządzeń marki Evolve i wprowadza do swojej oferty dwa nowe odtwarzacze multimedialne: Solaris oraz DualCorder HD. Urządzenia oferują rozbudowane możliwości odtwarzania
Informacja prasowaWarszawa, 30 stycznia 2017Zimą stawiamy na ciepłe ubrania, czapki i szaliki, warto też zadbać o zdrowie i dobre samopoczucie. Jak spędzić najmroźniejszą porę roku i odpowiednio o siebie zadbać? Poznaj nasz
W dniach 3-5 października w Warszawie odbędą się V Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2012, których głównym sponsorem jest firma Samsung. Na imprezie tej, podobnie jak na poznańskich targach Invest-Hotel 2012,
Jak często wybieraliśmy hotel 4 gwiazdkowy oczekując luksusów a po przybyciu na miejsce niczym nie różnił się od hotelu niższej kategorii? A może ogromną niespodziankę sprawił nam dwugwiazdkowy hotel standardem nie odbiega
Terma Bania – jedna z najpoważniejszych i najdroższych inwestycji na Podhalu – po roku funkcjonowania wciąż się rozbudowuje. Otwarta została specjalna strefa kąpieli słonecznych, jako pierwszy etap rozbudowy strefy zewnętr
Informacja prasowaWarszawa, 2 grudnia 2019 r.Wymarzone ferie nastolatka? Obóz reżysersko-filmowy, wyjazd youtuberski i szkolenia z prowadzenia mediów społecznościowychMłodzi ludzie z utęsknieniem wyczekują zimowej przerwy.
B&B Hotels Polska dołączyła do Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. To kolejny ważny krok w budowaniu rozpoznawalności sieci na polskim rynku.Decyzja o przyłączeniu do organizacji branżowej związana jest z dynamicznym
Firma Rossmann, ruszyła z nową proekologiczną akcją, zachęca Klientów do zakupu specjalnych świeczek w kształcie pnia drzewa. Przy współpracy z WWF Polska lider rynku chemiczno-kosmetycznego zaangażował si