Przed wyjazdem dziecka na ferie rodzina planuje bagaż i pomaga go spakować. Oprócz odzieży i kosmetyków może się w nim znaleźć sprzęt, który pomoże zadbać o bezpieczeństwo i wiąże się z wydatkiem kilk
Tegoroczny katalog „Lato 2012 – Zwiedzanie” marki Triada to efekt prawdziwej programowej rewolucji. Znalazło się w nim aż 16 nowych wycieczek autokarowych i 9 samolotowych. Do wyboru Klienci mają aż 30 kraj&oacut
Mercure Warszawa Ursus Station– nowy hotel w stolicy inspirowany historią kolei Goście odwiedzający nowoczesny obiekt w Ursusie mogą poczuć się jak podczas podróży pierwszą koleją elektryczną. W jego wnętrzach odnajdą
Pierwszy kwartał turystyczno-hotelarskiej spółki INTERFERIE firma zamknęła ze średnią frekwencją w ośrodkach w wysokości 49 proc., 6 mln 997 tys. zł przychodów ze sprzedaży oraz zyskiem netto w kwocie 610 tys.
Już od kilku dni wielbiciele orientalnych podróży i dobrej lektury mogą znaleźć się w posiadaniu książki autorstwa Anny Jaklewicz "Niebo w kolorze indygo. Chiny z dala od wielkiego miasta". Publikacja przenosi czytelnika w
Co zrobić, kiedy zaginie bagaż? Jakie świadczenia musi zagwarantować przewoźnik, wówczas gdy lot jest opóźniony lub zostanie odwołany? W takich sytuacjach pasażerowi przysługuje prawo do odszkodowania. Jego wysok
POKÓJ MARATOŃSKI W NOVOTEL GDAŃSK CENTRUMSportowy Guest Experience Zespół Novotel Gdańsk Centrum po raz kolejny kreatywnie rozwija ideę guest experience. Hotel przygotował specjalny Pokój Maratoński dedykowany uczestnikom
W tym roku weekend majowy może okazać się tak długi jak urlop. Wystarczy wziąć trzy dni wolnego, by cieszyć się dziewięciodniowym wypoczynkiem. Ci nieco bardziej zapracowani mogą skorzystać z tzw. city break. Zarówno
Informacja prasowaWarszawa, 2 marca 2020 r.Bambusowe karty do pokoi w Mercure Gdynia CentrumHotel przyjazny dla środowiskaHotel Mercure Gdynia Centrum zastąpił plastikowe karty do pokoi bambusowymi. Rozwiązanie jest częścią
Informacja prasowa 22.11.2018 r.Nie tylko wnętrza prywatne – lampy Puff-Buff w przestrzeniach hotelowych i restauracyjnych Najważniejsze jest pierwsze wrażenie – doskonale wiedzą o tym właściciele hoteli i restaurac