Rainbow Tours rozpoczął stosowanie najnowszej technologii systemu Marketing Automation SALESmanago do tworzenia dynamicznych i inteligentnych e-maili. Na podstawie analizy zachowania klienta na stronie www, SALESmanago konstruuje uni
15 maja 2012 wraz z ukazaniem się katalogu Zima/ Egzotyka 2012/13 odbyła się premiera kwartalnika wydawanego przez Rainbow Tours pod nazwą „Morze Wakacji”. To 60 stron niezwykłych inspiracji podróżniczych, pora
Informacja prasowaWarszawa, 3 czerwca 2018r.5 sposobów na bezpieczne przechowywaniewartościowych przedmiotów podczas podróżyPodróżowanie do najdalszych zakątków świata to niesamowite doświadczenie. Można zobaczyć miej
Europejskie Mistrzostwa w Piłce Nożnej dobiegły już końca, więc może warto zastanowić się nad wakacyjnymi planami? Dla tych, którzy nie chcą się rozstawać ze sportowymi emocjami i adrenaliną oraz nie zamierzają sp�
Spółka Sky Club, organizator wycieczek pod markami Triada i Sky Club, została dokapitalizowana przez nowego inwestora – firmę AK Inwestor. W związku z transakcją Zarząd Sky Club podjął decyzję o kolejnym pod
W dniach 14 i 15 kwietnia w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym Jupiter w Warszawie odbyła się rekrutacja na stanowisko animatora czasu wolnego w jednym z Figloklubów w Rainbow Tours. Zwycięzcom touroperator proponuje mi
Informacja prasowa4 stycznia 2017Kulinarna podróż po Sri LanceJedzenie jest bardzo ważną częścią kultury Lankijczyków. Aby lepiej poczuć smak potraw, większość dań jedzą rękoma. Najpopularniejszą potrawą jest tam ry
Materiał prasowyPodczas wakacji szczególnie ważne jest przestrzeganie zasad higieny intymnej. Warto zabezpieczyć się przed przykrymi pamiątkami z letniego wypoczynku. TANTUM ROSA przedstawia 10 podstawowych zasad, od których ni
Biuro podróży OK Services Travel uruchomiło specjalny numer telefonu dla agentów oraz swoich klientów, którzy zaniepokojeni ostatnimi doniesieniami z branży turystycznej obawiają się o swoje wakacje. In
Udział wpływów ze sprzedaży internetowej oraz z call center w Rainbow Tours stale rośnie. W roku 2011 osiągnął 11,4 procent w całkowitej sprzedaży touroperatora. Całkowita sprzedaż z tej działalności osiągnęła wz