Współpraca uzdrowisk to ich siłaW Rzeszowie odbyła się ogólnopolska konferencja poświęcona innowacyjnemu rozwojowi uzdrowisk z województw: podkarpackiego, lubelskiego i świętokrzyskiego. Naukowcy i praktyc
POKÓJ MARATOŃSKI W NOVOTEL GDAŃSK CENTRUMSportowy Guest Experience Zespół Novotel Gdańsk Centrum po raz kolejny kreatywnie rozwija ideę guest experience. Hotel przygotował specjalny Pokój Maratoński dedykowany uczestnikom
BRE Ubezpieczenia udostępnia użytkownikom urządzeń mobilnych z systemem Android bezpłatną, innowacyjną aplikację do zakupu polis turystycznych. Rozwiązanie to umożliwia szybkie i łatwe ubezpieczenie siebie oraz wybranych os&
Czego szukali w listopadzie użytkownicy wyszukiwarki ofert turystycznych Qtravel.pl? Wycieczek na lato 2012. Jak pokazuje analiza listopadowych trendów wyszukiwania na stronie Qtravel.pl, klienci błyskawicznie odpowiedzieli na
B&B Hotels Polska dołączyła do Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. To kolejny ważny krok w budowaniu rozpoznawalności sieci na polskim rynku.Decyzja o przyłączeniu do organizacji branżowej związana jest z dynamicznym
W czerwcu tego roku mija 15 lat od momentu zorganizowania pierwszych wyjazdów do Chorwacji. Oferta touroperatora przez ten czas znacznie się zmieniła. Na początku były to głównie programy wypoczynkowe z dojazdem wła
Marka Mondrian wkracza do Europy – Grupa Accor umacnia pozycję lidera na kontynencie Komunikat prasowy15 stycznia 2019 r. Grupa Accor właśnie przekroczyła symboliczny kamień milowy, otwierając swój trzytysięczny hotel w Eu
materiał prasowy, 26 marca 2019Skąd wziąć brakującą godzinę na wykresówce? Zmiana czasu już blisko.Aż 84% przebadanych obywateli Unii Europejskiej jest za całkowitą rezygnacją ze zmiany czasu. Co myślą o tym kierowcy
Długi weekend majowy za pasem. Tylko jakiej pogody spodziewać się w maju? To zależy od Ciebie! Wymierz najlepszą dla siebie pogodę. My podpowiadamy, gdzie warto wybrać się na majówkę i jakiej aury można się spodziewać. A d
Pierwszy kwartał turystyczno-hotelarskiej spółki INTERFERIE firma zamknęła ze średnią frekwencją w ośrodkach w wysokości 49 proc., 6 mln 997 tys. zł przychodów ze sprzedaży oraz zyskiem netto w kwocie 610 tys.