Informacja prasowa4 stycznia 2017Kulinarna podróż po Sri LanceJedzenie jest bardzo ważną częścią kultury Lankijczyków. Aby lepiej poczuć smak potraw, większość dań jedzą rękoma. Najpopularniejszą potrawą jest tam ry
Dobra informacja dla wszystkich, którzy wraz z końcem lata zaczynają myśleć o ośnieżonych stokach. Wyszukiwarka Qtravel.pl rozpoczęła współpracę z Infoski.pl – organizatorem narciarskiego wypoczynku w Alpach i Pirenejach.
Rainbow Tours odnotowuje sukces przedsprzedaży swojej oferty na lato 2013. Na dzień dzisiejszy z wakacyjnych propozycji skorzysta już prawie 15 tysięcy osób, które dokonały rezerwacji w sieci sprzedaży na terenie całego kraju,
Pierwszy kwartał turystyczno-hotelarskiej spółki INTERFERIE firma zamknęła ze średnią frekwencją w ośrodkach w wysokości 49 proc., 6 mln 997 tys. zł przychodów ze sprzedaży oraz zyskiem netto w kwocie 610 tys.
Informacja prasowa14 LUTEGO 2020W Krakowie powstaje nowy hotel ibis StylesAccor, wiodąca na świecie grupa hotelarska, podpisała umowę o zarządzanie hotelem marki ibis Styles z Grupą UBM Development, tym samym wzmacniając swoj
Informacja prasowaGdynia, 7 października 2019 r.Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalJuż w najbliższą środę, 9 października, wnętrza Mercure Gdynia Centrum wy
W grudniu tego roku po raz jedenasty odbył się konkurs Teleinfo 100 na najlepiej zinformatyzowane firmy i instytucje w Polsce. Biuro podróży Sky Club zostało wyróżnione w kategorii małych i średnich przedsiębiorst
Warszawa, 23.12.2019 5 powodów, dla których warto odwiedzić Szczawnicę zimąNie masz jeszcze planów na Sylwestra? Marzy Ci się zimowy wypoczynek z dala od zgiełku i tłumów? Przedświąteczna gorączka sprawia, że masz oc
21.07.2020Rehabilitacja w czasach pandemii COVID-19 – nowe wyzwania dla uzdrowisk w PolsceZgodnie z decyzją Ministerstwa Zdrowia, od 15 czerwca, po trzymiesięcznej przerwie, odmrożono kolejny sektor ochrony zdrowia: uzdrowis
30 marca w Rainbow Tours ruszyła kampania pod nazwą „Kolorowe tygodnie”. Każdy z tygodni poświęcony jest innym kierunkom wakacyjnym z oferty Lato 2013, którym odpowiadają różne kolory użyte w kampanii. Na wybrane wczasy i