Informacja prasowaBudapeszt, 17 grudnia 2019 r.Local Days by Mercure w BudapeszciePierwsza węgierska odsłona Local Days zawitała do Budapesztu. Zaproszeni goście, wśród których znaleźli się także blogerzy z Polski, mieli o
Informacja prasowaKabinówka, plecak, walizka, a może torba? W co spakować się na majówkowy wyjazd?Tak jak środa to mała sobota, tak majówka to małe wakacje. A jak wakacje to trzeba gdzieś jechać. Paszporty sprawdzone, bil
Do których zakątków Europy wyjeżdżaliśmy w mijającym roku najczęściej, a których woleliśmy unikać? W jakim celu udawaliśmy się w zagraniczne podróże? Raport o preferencjach wyjazdowych Polak&oacu
Użytkownicy Netia Spotów, którzy wybierają się na zagraniczne wakacje, mogą teraz w łatwiejszy sposób korzystać z bezpłatnego internetu na całym świecie na swoich urządzeniach mobilnych. W Google Play i AppStore Netia udos
Tegoroczny katalog „Lato 2012 – Zwiedzanie” marki Triada to efekt prawdziwej programowej rewolucji. Znalazło się w nim aż 16 nowych wycieczek autokarowych i 9 samolotowych. Do wyboru Klienci mają aż 30 kraj&oacut
15 maja 2012 wraz z ukazaniem się katalogu Zima/ Egzotyka 2012/13 odbyła się premiera kwartalnika wydawanego przez Rainbow Tours pod nazwą „Morze Wakacji”. To 60 stron niezwykłych inspiracji podróżniczych, pora
W lutym Rainbow Tours ruszył z dwiema nowymi kampaniami promocyjnymi skierowanymi do rodzin z dziećmi. W pierwszej pod hasłem „Wielkie rodzinne wakacje za całkiem małe pieniądze” zastosowano specjalne rabaty dla dziec
Jeśli urlop, to tylko do it yourself! Trend podróży organizowanych na własną rękę kształtuje się już od kilku lat i w dalszym ciągu zdobywa rzeszę entuzjastów. Latamy coraz częściej i coraz dalej, i wszystko wskazuje na
Udział wpływów ze sprzedaży internetowej oraz z call center w Rainbow Tours stale rośnie. W roku 2011 osiągnął 11,4 procent w całkowitej sprzedaży touroperatora. Całkowita sprzedaż z tej działalności osiągnęła wz
Informacja prasowaGdynia, 7 października 2019 r.Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalJuż w najbliższą środę, 9 października, wnętrza Mercure Gdynia Centrum wy