Best Western wzmacnia swoją pozycję w Trójmieście. Jeszcze w tym roku do największej na świecie rodziny hotelowej dołączy Villa Aqua w Sopocie. Będzie to już drugi obiekt w sieci, po hotelu Arkon Park w Gdańsku, którego ope
Informacja prasowa29 maja 2019, WarszawaLetnie wyjazdy kojarzą nam się ze swobodą, wolnością, lekkością – także w kwestii ubrań. W wakacyjnej walizce najczęściej znajdziemy zwiewne sukienki i spódnice, szorty, koszu
Tegoroczna oferta grecka zaproponowana przez touroperatora znacznie różni się od ubiegłorocznej. Nowe sprawdzone hotele na wyłączność, bogatsza oferta dla rodzin z dziećmi oraz nowości w objazdówkach mają zachę
Mercure Warszawa Ursus Station– nowy hotel w stolicy inspirowany historią kolei Goście odwiedzający nowoczesny obiekt w Ursusie mogą poczuć się jak podczas podróży pierwszą koleją elektryczną. W jego wnętrzach odnajdą
ING Bank Śląski udostępnił na lotniskach w Gdańsku i we Wrocławiu strefy bezpłatnego Internetu. W pierwszym miesiącu skorzystało z nich już ponad dwadzieścia tysięcy podróżnych.Bank uruchomił strefy bezpłatnego Interne
Dynamiczne e-maile z personalizowaną ofertą wysyłane przez Rainbow Tours za pośrednictwem systemu SALESmanago marketing automation mają o 310% więcej konwersji niż tradycyjne newslettery sprzedażowe wysyłane masowo do klientó
Myśląc o górach oczami wyobraźni widzimy przede wszystkim bajeczne krajobrazy. Tymczasem rejony położone wysoko ponad poziomem morza wyróżnia znacznie więcej, niż tylko malownicza rzeźba terenu. Nietypowe położenie geograf
Human Media Sp. z o. o. została autoryzowanym dystrybutorem urządzeń marki Evolve i wprowadza do swojej oferty dwa nowe odtwarzacze multimedialne: Solaris oraz DualCorder HD. Urządzenia oferują rozbudowane możliwości odtwarzania
POKÓJ MARATOŃSKI W NOVOTEL GDAŃSK CENTRUMSportowy Guest Experience Zespół Novotel Gdańsk Centrum po raz kolejny kreatywnie rozwija ideę guest experience. Hotel przygotował specjalny Pokój Maratoński dedykowany uczestnikom
Pierwszy kwartał turystyczno-hotelarskiej spółki INTERFERIE firma zamknęła ze średnią frekwencją w ośrodkach w wysokości 49 proc., 6 mln 997 tys. zł przychodów ze sprzedaży oraz zyskiem netto w kwocie 610 tys.