Informacja prasowaWarszawa, 11 lipca 2019 Sezon urlopowo-wakacyjny w pełni. Choć niektórzy wolą bierny wypoczynek spędzony na plażowym ręczniku na piaszczystej plaży, inni do relaksu potrzebują aktywności i ruszają na gór
Co zrobić, kiedy zaginie bagaż? Jakie świadczenia musi zagwarantować przewoźnik, wówczas gdy lot jest opóźniony lub zostanie odwołany? W takich sytuacjach pasażerowi przysługuje prawo do odszkodowania. Jego wysok
Marka Mondrian wkracza do Europy – Grupa Accor umacnia pozycję lidera na kontynencie Komunikat prasowy15 stycznia 2019 r. Grupa Accor właśnie przekroczyła symboliczny kamień milowy, otwierając swój trzytysięczny hotel w Eu
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 17 czerwca 2014 r.Narodowy Dzień Portugalii w WarszawieW dniu 16 czerwca br. odbyła się wyjątkowa kolacja z okazji Narodowego Dnia Portugalii z udziałem Pani Ambasador tego kraju, Marii Amélia Paiva
W dniach 14 i 15 kwietnia w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym Jupiter w Warszawie odbyła się rekrutacja na stanowisko animatora czasu wolnego w jednym z Figloklubów w Rainbow Tours. Zwycięzcom touroperator proponuje mi
Informacja prasowa, Warszawa, 14.05.2018 r.Deficyt pracowników na polskim rynku pracy sprawia, że firmy coraz częściej decydują się na zatrudnianie cudzoziemców. Najchętniej o etat w Polsce starają się obywatele państw z Eu
Informacja prasowaPoznań, 25 czerwca 2018 r.Wakacje to przede wszystkim czas odpoczynku lub dalekich podróży. Większość z nas będąc w nowym miejscu kupuje lokalne, nieznane dotąd rzeczy. Dla smakoszy herbat to świetna okazj
Kraków, 18 grudnia 2019ARTIST YOURSELF – KREATYWNE WARSZTATY Z YLANEM ANOUFA W IBIS STYLES KRAKÓW SANTORINIWe wtorek, 17 grudnia 2019, w nowo otwartym hotelu ibis Styles Kraków Santorini odbyły się kreatywne warsztaty, które
Na tydzień przed inauguracyjnym rejsem do Warszawy linie Emirates uruchomiły sześciodniową promocję na bilety do najpopularniejszych metropolii Azji i na egzotyczne wyspy, takie jak Seszele czy Malediwy. Promocja trwa od 31 stycz
Udział wpływów ze sprzedaży internetowej oraz z call center w Rainbow Tours stale rośnie. W roku 2011 osiągnął 11,4 procent w całkowitej sprzedaży touroperatora. Całkowita sprzedaż z tej działalności osiągnęła wz