W połowie stycznia touroperator wprowadził dodatkowy produkt jakim jest możliwość rezerwowania samych przelotów wraz z transferami na narty do Włoch i Francji. To ukłon w stronę wszystkich tych klientów, któ
Udział wpływów ze sprzedaży internetowej oraz z call center w Rainbow Tours stale rośnie. W roku 2011 osiągnął 11,4 procent w całkowitej sprzedaży touroperatora. Całkowita sprzedaż z tej działalności osiągnęła wz
Od dziś stolica Turcji powinna kojarzyć się Polakom nie tylko z wypoczynkiem i pięknymi plażami, ale z największym od lat sukcesem polskiego tenisa ziemnego. „Isia” docierając do półfinału turnieju Masters WTA Champion
Na jachcie czy campingu – jedz zdrowo!Choć wygodnym i popularnym rozwiązaniem są wyjazdy zorganizowane, wciąż znajdziemy miłośników biwakowania na campingu lub pełnych przygód rejsów jachtem. Jak zadbać o zdrowe posiłki
Londyn, Paryż, Berlin, Mediolan w styczniu przeżywają nalot turystów. Odwiedzający europejskie metropolie szturmują jednak nie zabytki, a… sklepy. Znane światowe marki i najsławniejsi designerzy w styczniu proponuj
Dolar niezupełnie upadłyautorem artykułu jest Bartosz StawiarskiOd czasu swojej rekordowej siły z 2000 r. dolar stracił względem euro połowę wartości, natomiast względem złotówki deprecjacja sięga 55 proc. Za znaczną cz
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 17 czerwca 2014 r.Narodowy Dzień Portugalii w WarszawieW dniu 16 czerwca br. odbyła się wyjątkowa kolacja z okazji Narodowego Dnia Portugalii z udziałem Pani Ambasador tego kraju, Marii Amélia Paiva
Pierwszy kwartał turystyczno-hotelarskiej spółki INTERFERIE firma zamknęła ze średnią frekwencją w ośrodkach w wysokości 49 proc., 6 mln 997 tys. zł przychodów ze sprzedaży oraz zyskiem netto w kwocie 610 tys.
Airbnb - serwis, który ułatwia znalezienie, wynajęcie lub zarezerwowanie unikatowych miejsc na całej kuli ziemskiej, przedstawia nową usługę – Wish List.Dzięki Wish List Airbnb przestaje być serwisem, w któ
Ecco Holiday masowo anuluje wycieczki zarezerwowane przez klientów w ramach zimowych promocji. Klienci czują się oszukani, a agenci ponoszą koszty związane ze zwrotem prowizji. Z kolei inni organizatorzy walczą o tych, kt&o