16 grudnia zakończyła się przedsprzedaż oferty na lato 2012 z której skorzystało ponad 21 tysięcy osób. Wynik wygląda imponująco w porównaniu z analogicznym okresem z roku ubiegłego, ponieważ oznacza to w
Informacja Prasowa13 WRZEŚNIA 2019Grupa Orbis i Accor współorganizatorem Gdańsk Business RunWSPÓLNA INICJATYWA HOTELI W TRÓJMIEŚCIETrójmiejskie hotele należące do Grupy Hotelowej Orbis po raz czwarty zaangażowały się w
Wyspy Kanaryjskie to dla polskich turystów już nie odległe wyspy na oceanie, ale jeden z najbardziej popularnych kierunków wyjazdów jesienno-zimowych. Nic dziwnego, kiedy do Polski wkrada się jesienna szaruga, wulkaniczne wyspy n
Nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że wyprzedaże organizuje nie tylko branża odzieżowa. Zapaleni podróżnicy też mają swoje pięć minut! Tydzień po długim weekendzie majowym to okres, kiedy wycieczki last minute s
Szukasz pomysłu na wakacyjny wypoczynek? Pomożemy ci znaleźć urlop, który cię zachwyci, a do doskonałych wakacji dorzucimy szansę na wygranie 1000 zł na twój kolejny urlop! Wszyscy, którzy do końca października 2013 roku z
Kilka lat temu skrótowiec FOMO (fear of missing out) opisujący nerwową potrzebę zerkania co chwilę na smartfon królował w mediach. Wielu z nas identyfikowało się z tym lękiem, karcąc się w duchu za zmarnowany czas przed ekr
Biuro podróży OK Services Travel uruchomiło specjalny numer telefonu dla agentów oraz swoich klientów, którzy zaniepokojeni ostatnimi doniesieniami z branży turystycznej obawiają się o swoje wakacje. In
B&B Hotels Polska została partnerem Warsaw Salsa Festival. Z tej okazji warszawski obiekt sieci będzie gościł światowej sławy gwiazdy salsy. Oprócz tego, na czas wydarzenia, hotel przygotował ofertę specjalną.W dniach, w
Dwójka blogerów podróżniczych postanowiła wysłać telefon Samsung GALAXY S II w podróż dookoła świata. Przekazywany z rąk do rąk kolejnych osób ma okrążyć kulę ziemską, zebrać materiał filmowy, ale też regularnie i
Ecco Holiday masowo anuluje wycieczki zarezerwowane przez klientów w ramach zimowych promocji. Klienci czują się oszukani, a agenci ponoszą koszty związane ze zwrotem prowizji. Z kolei inni organizatorzy walczą o tych, kt&o