B&B Hotels Polska dołączyła do Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. To kolejny ważny krok w budowaniu rozpoznawalności sieci na polskim rynku.Decyzja o przyłączeniu do organizacji branżowej związana jest z dynamicznym
Kraków, 23 grudnia 2019 r. Informacja prasowaWyjątkowa mapa miasta w krakowskim hotelu!Jedyna w swoim rodzaju mapa pojawiła się na ścianie hotelu Mercure Kraków Stare Miasto. Jest ona odpowiedzią na mocno rozwijający się tr
Materiały prasowe, lipiec 2020 r.Zaplanuj urlop razem z OCHNIK!Przedstawiamy bestsellery letniej kolekcjiLato to długo wyczekiwany czas wyjazdów, urlopów i wypoczynku. Choć brzmi to jak banał, tak właśnie jest. Niezależnie
30 marca w Rainbow Tours ruszyła kampania pod nazwą „Kolorowe tygodnie”. Każdy z tygodni poświęcony jest innym kierunkom wakacyjnym z oferty Lato 2013, którym odpowiadają różne kolory użyte w kampanii. Na wybrane wczasy i
Warszawa, 11.02.2019 r.Informacja prasowa Oszustwa na „RODO”: fałszywe wezwania do zapłaty „W trakcie przeprowadzania czynności sprawdzających przez Głównego Inspektora Nadzoru Ochrony Danych Osobowych (…) ujawnione zo
Ponad 1000 przepłyniętych mil morskich, 8. miejsce w stawce i brak poważnych problemów technicznych – taki jest dotychczasowy, pozytywny bilans polskiej załogi ENERGA Sailing na trasie 11. edycji regat Transat Jacques Vabre. Wsz
Informacja prasowaWarszawa, 19 czerwca 2019 r.Lubisz spędzać czas wolny aktywnie? Chętniej na podróżach i zwiedzaniu niż kanapowym relaksie? Jeżeli odkrywanie nowych miejsc ładuje Twoje baterie, sprawdź, o czym nie powiniene
Nowy raport o turystyce opublikowany przez Rzeczpospolitą podkreśla dobre perspektywy dla grupy Ecco Holiday. Co ciekawe, analiza korzysta z modelu nie stosowanego przez agencje ratingowe.Ekspert Rzeczpospolitej, Andrzej Betlej
Informacja Prasowa13 WRZEŚNIA 2019Grupa Orbis i Accor współorganizatorem Gdańsk Business RunWSPÓLNA INICJATYWA HOTELI W TRÓJMIEŚCIETrójmiejskie hotele należące do Grupy Hotelowej Orbis po raz czwarty zaangażowały się w
Udział wpływów ze sprzedaży internetowej oraz z call center w Rainbow Tours stale rośnie. W roku 2011 osiągnął 11,4 procent w całkowitej sprzedaży touroperatora. Całkowita sprzedaż z tej działalności osiągnęła wz