Informacja prasowa 15 listopada 2018 rokuNOWY TREND W PODRÓŻOWANIU – FAIR TRADE TOURISM POZNAJ 10 ZASAD ODPOWIEDZIALNEJ TURYSTYKI!Planując przyszłoroczne wakacje nie zawsze myślimy, jak nasz pobyt wpłynie
Informacja prasowaGdynia, 7 października 2019 r.Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalJuż w najbliższą środę, 9 października, wnętrza Mercure Gdynia Centrum wy
Nie ma złej pogody, jest tylko niewłaściwe ubranie. Często zapominamy o tej starej prawdzie, narzekając na mróz, śnieg i roztopy. Tymczasem zima otwiera przed nami wiele nowych możliwości. Najnowszy grudniowo-styczniowy numer
Organizując zagraniczną podróż, trzeba najpierw sprawdzić, na jakich zasadach można przebywać w docelowym kraju. W niektórych państwach turystom wystarczy tylko paszport, a niekiedy potrzebna jest wiza. Jak długo można z nie
Dynamiczne e-maile z personalizowaną ofertą wysyłane przez Rainbow Tours za pośrednictwem systemu SALESmanago marketing automation mają o 310% więcej konwersji niż tradycyjne newslettery sprzedażowe wysyłane masowo do klientó
Myśląc o górach oczami wyobraźni widzimy przede wszystkim bajeczne krajobrazy. Tymczasem rejony położone wysoko ponad poziomem morza wyróżnia znacznie więcej, niż tylko malownicza rzeźba terenu. Nietypowe położenie geograf
Wyjazdy tylko dla kobiet to nowy trend w turystyce, który zdobywa coraz większe zainteresowanie. Powstają hotele obsługiwane wyłącznie przez żeński personel, biura podróży – prowadzone tylko przez kobiety &n
Kraków, 23 grudnia 2019 r. Informacja prasowaWyjątkowa mapa miasta w krakowskim hotelu!Jedyna w swoim rodzaju mapa pojawiła się na ścianie hotelu Mercure Kraków Stare Miasto. Jest ona odpowiedzią na mocno rozwijający się tr
Rainbow Tours podsumował wyniki za pierwsze półrocze 2012. Przychody ze sprzedaży osiągnięte przez całą Grupę Kapitałową wyniosły 219,8 mln złotych i są wyższe od analogicznego okresu w roku ubiegłym o 45,6%, natomiast
Warszawa, 21.03.2019 r.Informacja prasowaWszelkie instytucje finansowe są obecnie skarbnicą poufnych informacji na temat swoich klientów. Zakres danych, którymi dysponują pozwala następnie wykorzystywać je np. dla celów staty