Szybki pomysł na majówkęMajówka tuż, tuż, a Ty jeszcze nie zaplanowałeś wyjazdu? Nic straconego, sprawdź gdzie warto się wybrać i co koniecznie należy ze sobą zabrać.Pierwszy długi weekend to idealny moment na zaplanow
Bezpiecznie na wakacjach już od 3,5 zł dziennie – taką propozycję dla Polaków na wakacjach przygotowała Ergo Hestia. Promując bezpieczne wakacje, sopocki ubezpieczyciel przygotował dwa warianty popularnego pakietu Hestia Podr
BRE Ubezpieczenia udostępnia użytkownikom urządzeń mobilnych z systemem Android bezpłatną, innowacyjną aplikację do zakupu polis turystycznych. Rozwiązanie to umożliwia szybkie i łatwe ubezpieczenie siebie oraz wybranych os&
Wyspy Kanaryjskie, wizyty w Disneylandzie, czy wypady do europejskich metropolii – turyści poszukują na majowy weekend bardzo zróżnicowanej oferty, a wybór ciągle jest szeroki. Oprócz samolotowych wyciecz
3 pomysły na domowe ferie zimoweKtóre dziecko nie lubi ferii? Można wstawać później, zapomnieć o nauce, klasówkach i podręcznikach. Regeneracja jest szczególnie potrzebna w pandemicznej rzeczywistości, choć musimy się dop
Udział wpływów ze sprzedaży internetowej oraz z call center w Rainbow Tours stale rośnie. W roku 2011 osiągnął 11,4 procent w całkowitej sprzedaży touroperatora. Całkowita sprzedaż z tej działalności osiągnęła wz
Informacja prasowa13 LISTOPADA, 2019Grupa Accor rozszerza działalność w regionie Bałkanów – pierwszy Novotel w AlbaniiWłaścicielem obiektu, który pomieści 130 pokoi, jest albańska firma Bolv-Oil Group. Planowane otwarcie
Lato w mieście? Już od dawna przestało kojarzyć się z nudą, za to Warszawa staje się rajem dla tych, którzy szukają wrażeń po 8-godzinnych zmaganiach z obcisłą garsonką w biurze. Wystarczy korzystać z ułatwień, które
Pierwszy kwartał turystyczno-hotelarskiej spółki INTERFERIE firma zamknęła ze średnią frekwencją w ośrodkach w wysokości 49 proc., 6 mln 997 tys. zł przychodów ze sprzedaży oraz zyskiem netto w kwocie 610 tys.
Aby uczcić 10. rocznicę zamachów z 11. września 2001 r. firma Viacom we współpracy z MyGoodDeed i HandsOn Network rozpoczęła kampanię mającą zachęcić Amerykanów do wzięcia udziału w „9/11 National Day of Service and R