Informacja prasowaWarszawa, 19 lutego 2020Nie daj się okraść w ferie!Ferie zimowe to czas, kiedy ośrodki i stoki narciarskie pękają w szwach. Każdy z nas lekko rozkojarzony czasem wolnym od pacy czy szkoły pozwala sobie na
Informacja prasowaWarszawa, 19 czerwca 2018 r.Dzieci, ze względu na swoją ciekawość świata i żywiołowość, są szczególnie narażone na niektóre urazy i dolegliwości. Dlatego wyjeżdżając z maluchem na wakacje, każda ma
Z okazji pierwszych urodzin Terma Bania zaprasza dzieci i młodzież poniżej osiemnastego roku życia do wzięcia udziału w konkursie plastycznym. Wystarczy w dowolny sposób przedstawić ośrodek w Białce Tatrzańskiej i gotową pr
Nie ma chyba nic gorszego niż nieudany wyjazd wakacyjny. Zagubiony bagaż, odwołany lot lub godziny spędzone w oczekiwaniu na alternatywne połączenie? Nawet najlepiej przygotowaną wakacyjną podróż może popsuć ciąg nie
W raporcie bieżącym nr. 25/2012 z dnia 26.11.2012 Zarząd Rainbow Tours S.A. poinformował, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w październiku 2012 roku wyniosła 33,7 mln
Warszawa, 19.02.2019 r.Informacja prasowaPrzedsiębiorcy nieustająco napotykają problemy w praktycznym stosowaniu przepisów RODO. Jak podaje UODO, wpłynęło do nich już ponad 3 tys. skarg związanych z nieprawidłowym przetwarz
Biuro podróży Rainbow Tours, jako pierwsze wśród największych touroperatorów, rozpoczęło promocję oferty Lato 2013. Przygotowana przez Fat Baby na zlecenie Rainbow Tours kampania ma na celu prezentację zalet różnorodnej ofe
W dniach 3-5 października w Warszawie odbędą się V Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2012, których głównym sponsorem jest firma Samsung. Na imprezie tej, podobnie jak na poznańskich targach Invest-Hotel 2012,
Zbliżają się wakacje – uważaj na drodze!Latem ponad 60 procent Polaków wyrusza na wakacje własnymi samochodami. Wzmożony ruch i paradoksalnie świetne warunki atmosferyczne przyczyniają się do zwiększonej liczby wypadków
30 marca w Rainbow Tours ruszyła kampania pod nazwą „Kolorowe tygodnie”. Każdy z tygodni poświęcony jest innym kierunkom wakacyjnym z oferty Lato 2013, którym odpowiadają różne kolory użyte w kampanii. Na wybrane wczasy i