Długi weekend majowy za pasem. Tylko jakiej pogody spodziewać się w maju? To zależy od Ciebie! Wymierz najlepszą dla siebie pogodę. My podpowiadamy, gdzie warto wybrać się na majówkę i jakiej aury można się spodziewać. A d
Przed wyjazdem dziecka na ferie rodzina planuje bagaż i pomaga go spakować. Oprócz odzieży i kosmetyków może się w nim znaleźć sprzęt, który pomoże zadbać o bezpieczeństwo i wiąże się z wydatkiem kilk
Follow The Wind – z wiatrem przeciw globalnemu ociepleniu Jerrie van do Kop to pierwszy w historii kiteboarder na Kilimandżaro. Aby tego dokonać odbył 400 kilometrową podróż po Tanzanii wykorzystując jedynie siłę wiatru. Ni
Kosmetyki wegetariańskie, wegańskie i halal – jak je rozpoznać?2019-10-01 Od kilku lat sukcesywnie umacnia się na świecie trend wege – potwierdzają to wyniki zapytań w wyszukiwarce Google. Ich liczba zwiększyła się w ci
Czwarta edycja „Świeć Się z ENERGĄ”, plebiscytu na najpiękniejsze iluminacje świąteczne miast wkracza w decydującą fazę etapu wojewódzkiego! W swoich regionach w świątecznej zabawie prowadzi m.in. Szczecin, Rzeszów, W
Pierwszy kwartał turystyczno-hotelarskiej spółki INTERFERIE firma zamknęła ze średnią frekwencją w ośrodkach w wysokości 49 proc., 6 mln 997 tys. zł przychodów ze sprzedaży oraz zyskiem netto w kwocie 610 tys.
Zamiłowanie Polaków do wizyt w saunie rośnie z roku na rok. Właśnie tam możemy zadbać o siebie, ogrzać, gdy na dworze chłody, a przede wszystkim zrelaksować się tak, jak to robili starożytni Rzymianie. Jednak podobnie jak o
Wzrost bezrobocia, niepewność na rynkach i zagrożenie bankructwem kilku europejskich krajów, to negatywne skutki kryzysu, który nieoczekiwanie może przełożyć się na poprawę sytuacji polskiego turysty. Nie dość,
Polscy organizatorzy podwyższają gwarancje ubezpieczeniowe na sezon 2013. Podobnie jak w zeszłym roku najwyższą gwarancję posiada biuro Itaka. Ubezpieczenie Itaki wzrosło o prawie 25 mln i wynosi obecnie 150 mln zł. Do 100 mln
Ecco Holiday masowo anuluje wycieczki zarezerwowane przez klientów w ramach zimowych promocji. Klienci czują się oszukani, a agenci ponoszą koszty związane ze zwrotem prowizji. Z kolei inni organizatorzy walczą o tych, kt&o