Kosmetyki wegetariańskie, wegańskie i halal – jak je rozpoznać?2019-10-01 Od kilku lat sukcesywnie umacnia się na świecie trend wege – potwierdzają to wyniki zapytań w wyszukiwarce Google. Ich liczba zwiększyła się w ci
Kilka lat temu skrótowiec FOMO (fear of missing out) opisujący nerwową potrzebę zerkania co chwilę na smartfon królował w mediach. Wielu z nas identyfikowało się z tym lękiem, karcąc się w duchu za zmarnowany czas przed ekr
Polscy organizatorzy podwyższają gwarancje ubezpieczeniowe na sezon 2013. Podobnie jak w zeszłym roku najwyższą gwarancję posiada biuro Itaka. Ubezpieczenie Itaki wzrosło o prawie 25 mln i wynosi obecnie 150 mln zł. Do 100 mln
Mogłoby się wydawać, że firmy poszukując oszczędności organizują coraz mniej konferencji i szkoleń dla swoich pracowników. Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Hotel BOSS udowadnia, że rozbudowana i elastyczna oferta pozwala u
Udział wpływów ze sprzedaży internetowej oraz z call center w Rainbow Tours stale rośnie. W roku 2011 osiągnął 11,4 procent w całkowitej sprzedaży touroperatora. Całkowita sprzedaż z tej działalności osiągnęła wz
BRE Ubezpieczenia udostępnia użytkownikom urządzeń mobilnych z systemem Android bezpłatną, innowacyjną aplikację do zakupu polis turystycznych. Rozwiązanie to umożliwia szybkie i łatwe ubezpieczenie siebie oraz wybranych os&
Kraków, 30 lipca 2019 r. Informacja prasowaWakacyjna etykieta – jak robić to dobrze?Opowieści o kiełbasie i jajkach na twardo w pociągach wpisały się już w historię podróży na wakacje i wydawałoby się, że wszyscy wyc
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 17 czerwca 2014 r.Narodowy Dzień Portugalii w WarszawieW dniu 16 czerwca br. odbyła się wyjątkowa kolacja z okazji Narodowego Dnia Portugalii z udziałem Pani Ambasador tego kraju, Marii Amélia Paiva
Rabaty nawet do 23 procent, szeroka oferta oraz wiele nowości przyczyniły się między innymi do sukcesu sprzedaży oferty sylwestrowej Rainbow Tours. W tym sezonie po raz pierwszy zaproponowano Uzbekistan, Berlin oraz Ma
Aby uczcić 10. rocznicę zamachów z 11. września 2001 r. firma Viacom we współpracy z MyGoodDeed i HandsOn Network rozpoczęła kampanię mającą zachęcić Amerykanów do wzięcia udziału w „9/11 National Day of Service and R