Od 1983 r. znakiem rozpoznawczym hoteli marki Mercure jest karta Grands Vins Mercure. Dzięki pasji i wiedzy profesjonalnych znawców i miłośników amatorów goście hoteli Mercure w 20 krajach na całym świecie mo
Kilka lat temu skrótowiec FOMO (fear of missing out) opisujący nerwową potrzebę zerkania co chwilę na smartfon królował w mediach. Wielu z nas identyfikowało się z tym lękiem, karcąc się w duchu za zmarnowany czas przed ekr
18 listopada Biuro podróży Rainbow Tours rozpoczęło kampanię reklamową związaną z ofertą LATO 2012. Hasło przewodnie całej kampanii to „Ucieknij przed budzikiem na wakacje z Rainbow Tours”. Dlaczego budzik?
Airbnb – serwis, który ułatwia znalezienie, wynajęcie lub zarezerwowanie unikatowych miejsc na całej kuli ziemskiej, ogłosił osiągnięcie magicznej granicy 10 milionów zarezerwowanych przez serwis nocleg&oacut
Układ tegorocznego kalendarza sprawił, że biorąc zaledwie kilka dni urlopu Polacy mogą podarować sobie najcenniejszy prezent świąteczno-noworoczny – możliwość ponad 2-tygodniowego wypoczynku po pracowitym roku. Warto więc