Kilka lat temu skrótowiec FOMO (fear of missing out) opisujący nerwową potrzebę zerkania co chwilę na smartfon królował w mediach. Wielu z nas identyfikowało się z tym lękiem, karcąc się w duchu za zmarnowany czas przed ekr
Fundacja Marka Kamińskiego oraz biuro podróży Aslema Tours przygotowały propozycję wyjątkowych wypraw z serii „Podróżuję świadomie”. To nowa inicjatywa realizująca założenia społecznej odpowi
Szóstego lipca w raporcie bieżącym nr 18/2012 Rainbow Tours poinformował o wielkości przedsprzedaży oferty z katalogów Lato 2012. W pierwszym półroczu odnotowano wzrost na poziomie siedmiu procent, nato
Innowacyjność Sante to nie wyścig po złote runo, lecz dbanie o zdrowie naszych konsumentów oraz analiza ich potrzeb. Kolejny produkt Sante został doceniony przez ekspertów w kategorii produkt innowacyjny, otrzymując certyfikat
Itaka i TUI – z tymi biurami podróży Polacy chcą planować swoje urlopy. Wynika tak z 12. edycji badania European Trusted Brands, przeprowadzonego przez Reader’s Digest. Aż 1/5 respondentów wybrała biuro